Er was hier iemand, die druppeltjes gaf aan haar hond en dat hielp tegen poep eten.
Weet iemand welke druppels dat zijn?
En helpen ze goed?
Ik heb zo'n poep-eet monster en ik vind dat zó vies...
Moderator: moderatorteam

Hahaha, zie het nu pas, ik typte het op mijn telefoon, en auto-correct maakte er weer eens wat anders van.Simonne schreef:@HillieS: o, ik dacht dat het druppeltjes waren, ik weet eigenlijk niet, hoe ik daarbij kom...
Wat is een "stapje" dan precies?
Maar je kunt het gewoon bij het eten geven?
@Larissa: Heet dat echt zo: Anti-ontlastingsetende kruiden?
Waar kan je dat kopen? Online waarschijnlijk?
Ik ben nu op het punt, dat ik álles wil proberen, ik vind het zó goor en je loopt ook helemaal niet ontspannen meer te wandelen.
Mijn hond loopt ook heel veel los, en ik wil er niet eens aan dénken, wat die allemaal loopt te vreten onderweg.![]()
Ze is pas tien maanden, dus ik ben nog volop in het proces van niet van de straat vreten, maar ze is er zó snel in....

HillieS schreef:Hahaha, zie het nu pas, ik typte het op mijn telefoon, en auto-correct maakte er weer eens wat anders van.Simonne schreef:@HillieS: o, ik dacht dat het druppeltjes waren, ik weet eigenlijk niet, hoe ik daarbij kom...
Ik ben nu op het punt, dat ik álles wil proberen, ik vind het zó goor en je loopt ook helemaal niet ontspannen meer te wandelen.
Mijn hond loopt ook heel veel los, en ik wil er niet eens aan dénken, wat die allemaal loopt te vreten onderweg.![]()
Ze is pas tien maanden, dus ik ben nog volop in het proces van niet van de straat vreten, maar ze is er zó snel in....
Het is niet stapje, maar moest drapje zijn, lijkt dus wat op modder ofzo...

Ja dat heet zo bij Dierendrogist online.Simonne schreef:
.
Heel handig, behalve als het het verkeerde woord paktSimonne schreef:HillieS schreef:Hahaha, zie het nu pas, ik typte het op mijn telefoon, en auto-correct maakte er weer eens wat anders van.Simonne schreef:@HillieS: o, ik dacht dat het druppeltjes waren, ik weet eigenlijk niet, hoe ik daarbij kom...
Het is niet stapje, maar moest drapje zijn, lijkt dus wat op modder ofzo...![]()
Leuk hé, zo'n autocorrect?![]()
Maar dank je wel, drapje is inderdaad een stuk duidelijker.
Dat kan ik dan door haar eten roeren!