Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
mijn huppelend hondje heeft zichzelf in een of ander geurtje van een ander dier gewenteld... ik was te ver weg om hem tot halt te roepen... helaas
en nou stinkt ie! maar oooooh wat een vreselijk geurtje. Heb hem al gedoucht en met hondenshampoo gewassen. Je ruikt hem al niet meer op afstand maar nog steeds geen aangenaam hondje...
Diepvries of op 60 graden wassen zou kunnen, maar ik zou het proberen met ketchup insmeren, uitspoelen, met shampoo nadoen en even met azijnwater afspoelen.
sas&Billy schreef: ketchup??? da s een grapje?
en helaas heb ik enkel theeprut.... geen koffie in huis...
Nee, geen grapje. Dat trekt de stank uit de haren. Tomatenpuree werkt ook, is alleen wat onvoordelig omdat er maar een beetje in zo'n blikkie zit en het veel dikker is. Dan heb je er gelijk veel meer van nodig.
Je hebt toch ook van die metalen dingetjes in de vorm van zeepjes (natuurlijk zul je die net niet hebben).
Die zijn van roestvrij staal meen ik en als je vieze geuren aan je handen hebt dan moet je de handen daarmee wassen en de geur is weg, heel vreemd maar het werkt perfect.
Edit; heb ff die topic van die link gelezen ménnnn ik lag gevouwen, héérlijk.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Tot nu toe is de bus ketchup weggebleven, maar nadat ie gisteren ook nog eens door een hondpoep rende met zijn halsband is het toch per uitzondering head and shoulders geworden. Hij glanst als nooit tevoren! ( maar de geur van dat eerste is helaas nog niet helemaal verdwenen)
Mocht de ketchup in de aanslag gaan volgt er zeker een foto haha