Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waar kan ik een mooie showlijn kopen?
Moderator: moderatorteam
-
Muk
Waar kan ik een mooie showlijn kopen?
Jaja, ik ga met Lobbes naar een hondenshow. En bij het lopen van een show, hoort een mooie showlijn. Wie weet leuke websites waar ik mooie showlijnen kan kopen?
Laatst gewijzigd door Muk op 15 feb 2012 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- Linsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Re: Waar kan ik een mooie showlijn kopen?
Ik bestel speciale dingetjes nogal vaak op Etsy (zelfgemaakte dingen van over de hele wereld), maar het ligt er dan wel aan van waar het moet komen, kan soms wat langer onderweg zijn (al is hier het maximum 2 weken vanuit de VS).
-
Laura84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik heb die van mij op een show gekocht dus ik kan je niet verder helpen
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka

- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Aantal honden: 2
http://www.showlijnen.nl/contents/nl/d7_Lijnen.html
Voldoende keuze, ik ga binnenkort eens een mooie uitzoeken
.
Voldoende keuze, ik ga binnenkort eens een mooie uitzoeken
- [A]nneloes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian shepherd
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Als je van lijntjes met kralen houdt dat kun je bij mishka van dit forum terecht.
Funny Fleece Vrolijke hondenartikelen van fleece
-
Muk
Bedankt voor de tips, ik ga eens rondneuzen.
De show is pas eind maart, dus ik heb nog alle tijd gelukkig.
-
Wilm@
Met Wilma een wandeling plannen en haar showlijn lenen, is dat een optie? Kan ik je meteen vertellen hoe je dat ding gebruikt.....als je dit nog niet weet. Slotstand mag namelijk niet meer, gelukkig!Muk schreef:Bedankt voor de tips, ik ga eens rondneuzen.De show is pas eind maart, dus ik heb nog alle tijd gelukkig.
-
Muk
Hahaha, dat kan ook. Al denk ik dat Barca en Lobbes samen geen succes wordt.Wilm@ schreef:Met Wilma een wandeling plannen en haar showlijn lenen, is dat een optie? Kan ik je meteen vertellen hoe je dat ding gebruikt.....als je dit nog niet weet. Slotstand mag namelijk niet meer, gelukkig!Muk schreef:Bedankt voor de tips, ik ga eens rondneuzen.De show is pas eind maart, dus ik heb nog alle tijd gelukkig.
Ik heb wel een paar mooie gezien, al moet ik nog even de halsomtrek van Lobbes meten. Want Lobbes heeft een brede kop en nek.
- *Charlotte
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik heb net een hele mooie showlijn besteld bij Art of Dee (http://www.artofdee.dk), maar dan moet je wel van kralen houden 
-
Muk
Die zijn inderdaad mooi zeg! Ik ga gelijk even de wisselkoers opzoeken én de nek opmeten van Lobbes. Ik vind een zwarte of zilvergrijze lijn mooi, met eventueel een goud of zilver accent. En steentjes, die wil ik ook. Wel op de lijn zelf, anders zie je er niks van.*Charlotte schreef:Ik heb net een hele mooie showlijn besteld bij Art of Dee (http://www.artofdee.dk), maar dan moet je wel van kralen houden
@Nanna
Het liefst koop ik ze ook op een show, maar volgens mij zijn er geen shows in de buurt voor de clubmatch. Eindhoven misschien, maar dat vind ik geen leuke show.
-
Wilm@
Barça blijft thuis en Lobbes past met zijn brede kop en nek met gemak in die showriem en lijn.Muk schreef:Hahaha, dat kan ook. Al denk ik dat Barca en Lobbes samen geen succes wordt.Wilm@ schreef:Met Wilma een wandeling plannen en haar showlijn lenen, is dat een optie? Kan ik je meteen vertellen hoe je dat ding gebruikt.....als je dit nog niet weet. Slotstand mag namelijk niet meer, gelukkig!Muk schreef:Bedankt voor de tips, ik ga eens rondneuzen.De show is pas eind maart, dus ik heb nog alle tijd gelukkig.
![]()
Ik heb wel een paar mooie gezien, al moet ik nog even de halsomtrek van Lobbes meten. Want Lobbes heeft een brede kop en nek.
Daar heeft hij heel veel kracht voor moeten tonen, ik laat mij met mijn stevige schoenen niet zomaar de ring uit sleuren.
-
Muk
Dat is goed, ik wil jouw showlijn wel testen.