Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Leren halfcheck gezocht

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Aantal honden: 2

Leren halfcheck gezocht

Ongelezen bericht door -Gaby- »

Ik ben op zoek naar een leren halfcheck voor Mila. Zwart of donkerbruin leer en het liefst zo fijntjes en simpel mogelijk. Ik vind het zo'n geklooi met de gesp van de halsband in die dikke vacht en ik denk dat een wijdere halfcheck beter lijkt dan een halsband. Ik wil het niet als correctiemiddel en ik wil haar ook meenemen aan de fiets zonder dat die band dicht knijpt. De omtrek van haar hals is zo'n 38 cm.

Ik heb deze gevonden op internet en die vind ik prima, maar de verzendkosten zijn duurder dan de band zelf (€7,50 geloof ik) en volgens mij kan hij ook best met de brievenbuspost:
http://www.hondenoutlet.nl/product/half ... lipketting
Momenteel heb ik ook niet meer nodig dus haal ik het bedrag niet tot aan de gratis verzendkosten.

Op andere sites mogen alleen bedrijven bestellen of moet je in het buitenland bestellen. Bij de dierenwinkels hebben ze hier alleen de nylon versie en ik wil graag een leren. Stom dat ik het niet kan vinden, zo moeilijk kan het toch niet zijn? :denken: Wie o wie weet waar ik moet zoeken?
Afbeelding
Foto gemaakt door Judith & Olly
Laura84
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
Contacteer:

Re: Leren halfcheck gezocht

Ongelezen bericht door Laura84 »

Ik ga even kijken voor je, volgens mij heb ik nog wel wat liggen wat ik gratis mee kon nemen bij de vorige winkel waar ik werkte. Weet alleen de maat niet meer.

Wil je dat ie daadwerkelijk ook slipt of is de 38 cm als de 2 ogen bij elkaar zitten?

Band is trouwens nog nooit gebruikt
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka
Afbeelding
Lisette1985
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Lisette1985 »

op www.beestenspul.nl hebben ze ook leren halfslips, niet duur en goede kwaliteit, heb er voor Bumba ook 1 gekocht daar een jaar geleden.
Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

www.apport.nl
met ook nog als je wil een leren lus ipv ketting zodat haar vacht helemaal niet beschadigd...
-Gaby-
Zeer actief

Bedankt allemaal! Ik ga nu met ze wandelen, maar ga het straks eens even uitzoeken. ;)

@ Puppy, dat zou heel fijn zijn, de band mag wel iets strakker zitten dan 38 cm, want dat is wel ruim gemeten. Ik denk dat het van oog tot oog ongeveer 35 moet zijn, dan zit ie wel goed. Van mij hoeft hij niet te slippen. Kan ik die dan van je overkopen, als jij ze niet gebruikt?
Afbeelding
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Gewoon naar de dierenwinke gaan en zeggen dat ze zo'n leren bij leverancier de Boon kunnen bestellen. Die komt in zo goed als elke winkel.
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
Laura84
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laura84 »

Nu nog even een meetlint zoeken en dan stuur ik je een pb. Overkopen is trouwens nergens voor nodig, als je de verzendkosten betaald vind ik het prima, heb er zelf ook niks voor betaald
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka
Afbeelding
-Gaby-
Zeer actief

Lisette1985 schreef:op www.beestenspul.nl hebben ze ook leren halfslips, niet duur en goede kwaliteit, heb er voor Bumba ook 1 gekocht daar een jaar geleden.
Bedankt voor de tip! Ik heb hem hier besteld, was maar 6,25 kwijt inclusief verzenden!
crutz schreef: www.apport.nl
met ook nog als je wil een leren lus ipv ketting zodat haar vacht helemaal niet beschadigd...
Bedankt! Meestal loopt ze los of aan een jachtlijntje, dus ik denk dat een stukje ketting niet zo erg is. Is vooral voor stukjes fietsen en de penningen. Mocht het de vacht wel beschadigen dan koop ik nog een keer één van helemaal leer! Op apport.nl was net het kopje 'Halsbanden' onder constructie helaas, dus ik weet niet of ik daar goedkoper uit zou zijn.
nathalie schreef:Gewoon naar de dierenwinke gaan en zeggen dat ze zo'n leren bij leverancier de Boon kunnen bestellen. Die komt in zo goed als elke winkel.
Ik denk zelfs dat hoe ik het nu heb gedaan nog goedkoper is dan in de dierenwinkel, valt me echt reuze mee! En makkelijker ook. :mann:

@ ***puppy*** Nog bedankt voor de moeite, jammer dat hij niet paste!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”