Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Ik heb eerder voor dit soort manden gekeken, maar ik hoorde van iedereen dat ze in de naden scheurden en vrij snel kapot waren. Hier staat nu bij dat ze verbeterd zijn en dit probleem is opgelost.
De dames hebben nu een duur kussen van Dog´s Companion (hondenbed.nl), maar omdat ik steeds meer last krijg van mijn huisstofmijtallergie, moet ik toch iets aan iets anders gaan denken. Het moet dus iets zijn waar geen stof ik gaat zitten, dus dit leek me ideaal.
Wie heeft er ervaring met deze manden?
Andere tips zijn natuurlijk ook welkom!!
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart. Until you meet again one day......
Ik heb de biabedden, die gaan uiteindelijk stuk op de naden (helaas voor zoveel geld) de goedkopere versies zijn helemaal drama die zijn in no time stuk met winkelhaken erin....die hoef ik dus niet meer. Deze van witjes heb ik zelf nooit gehad, misschien is deze kwaliteit beter dan de goedkopere versies op shows.
volgens mij heeft een vriendin van mij Biabedden en die leven al best lang. Ze zegt af en toe eens in de 2-3 jaar een nieuwe hoes kopen en ze kunnen er weer tegenaan.
Deze ken ik niet
Ik heb het Skaibed van Ploeg (ook dus zo'n biabed-design) en na een jaartje of 2 is nu de hoes kapot, maar de mand zelf... GEWELDIG. De honden zijn er stapelgek op, allebei.
ik heb zo een bed voor mijn hond.
ik werk in de kinderopvang en we kregen een nieuw pand en nieuwe meubels en kon er dus 2 over nemen.
ik leg er een vetbed op en ze vind het heerlijk gebruik hem al een jaar.
is nieuw niet goedkoop maar gemakelijk uit elkaar te halen onder de tuinslang zo schoon.
misschien kun je zo iets 2de hands kopen?
Bij de meeste dierenzaken kan je ook hoezen kopen voor de bia bedjes, bijv een badstofhoes. Voor jou ook wat makkelijker met je allergie omdat het snel gewassen is.
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Als het er zelfs hier na 2 jaar nog als nieuw uit ziet kan het niet verkeerd zijn
Wat betaal je voor zoiets?
Voor mijn mand van 80 x 100 x 20 cm heb ik 175 inclusief verzendkosten betaald
Dat is wel een deluxe uitvoering met verhoogde achterrand en met de naam van/silhouet van Charlie er op.
En een matras van polyether en koudschuim.
Als het er zelfs hier na 2 jaar nog als nieuw uit ziet kan het niet verkeerd zijn
Voor mijn mand van 80 x 100 x 20 cm heb ik 175 inclusief verzendkosten betaald Dat is wel een deluxe uitvoering met verhoogde achterrand en met de naam van/silhouet van Charlie er op.
Voor mijn mand van 80 x 100 x 20 cm heb ik 175 inclusief verzendkosten betaald Dat is wel een deluxe uitvoering met verhoogde achterrand en met de naam van/silhouet van Charlie er op.
jammer zeg, ik was wel geïntereseerd in een foto van het silhouet en de naam.
Maar zeker een mooie mand hoor! Alleen die kleur lijkt mij zo besmettelijk
jammer zeg, ik was wel geïntereseerd in een foto van het silhouet en de naam.
Maar zeker een mooie mand hoor! Alleen die kleur lijkt mij zo besmettelijk
Valt eigenlijk reuze mee en het is ook zo weer schoon.
Af en toe even er overheen raggen met een sopje en een afwasborstel en hij is weer als nieuw.