Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ervaring trimsalon ruwhaar teckel omg 's-Hertogenbosch
Moderator: moderatorteam
- Daniela
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergteckel
- Aantal honden: 1
Ervaring trimsalon ruwhaar teckel omg 's-Hertogenbosch
Hallo allemaal,
Het is nog niet nodig bij Bobbie, maar ik ben al wel een beetje op zoek naar een trimsalon. Heeft er iemand goede ervaringen met zijn/haar ruwhaar teckel (of andere ruwhaar rassen) met een trimsalon in de omgeving van 's-Hertogenbosch. Ik ben best bereid om een stukje te moeten reizen. Ik weet dat ik via google vast salons kan vinden, maar ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen.
Ik weet niet of ik hier een topic voor mag maken ivm namen van trimsalons oid..
Alvast bedankt,
Daniela en Bobbie
Het is nog niet nodig bij Bobbie, maar ik ben al wel een beetje op zoek naar een trimsalon. Heeft er iemand goede ervaringen met zijn/haar ruwhaar teckel (of andere ruwhaar rassen) met een trimsalon in de omgeving van 's-Hertogenbosch. Ik ben best bereid om een stukje te moeten reizen. Ik weet dat ik via google vast salons kan vinden, maar ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen.
Ik weet niet of ik hier een topic voor mag maken ivm namen van trimsalons oid..
Alvast bedankt,
Daniela en Bobbie
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Re: Ervaring trimsalon ruwhaar teckel omg 's-Hertogenbosch
succes met je speurtocht!
het is best belangrijk om een trimmer (trimster, meestal) te vinden die ervaring heeft met tekkels. anders krijg je een onherkenbare hond met een raar gezicht terug
het is best belangrijk om een trimmer (trimster, meestal) te vinden die ervaring heeft met tekkels. anders krijg je een onherkenbare hond met een raar gezicht terug
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Daniela
- Zeer actief
Ja, dat geloof ik best ja. Ik had een trimsalon hier in DB gevonden, en daar stond ook een voor en na foto op van een teckel. Leek alsof hij een masker op had (alles kort, behalve wenkbrauwen en snoet).. Dat wil ik dus voorkomen 
- miekemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckel
- Contacteer:
heel lastig let er goed op dat hij met de hand getrimd word als je een goed hebt gevonden meld dat dan even ik trim zelf ook en krijg die vraag vaak namelijk
-
Neeltje
Ik kan je trimsalon Trendydog in Eindhoven aanbevelen. Zit vlak bij de Boschdijk, dus je hoeft niet echt Eindhoven in. www.trendydog.nl Ik ben daar altijd met Yentle geweest en ik niet meer dan goeds over haar zeggen. Ik ben er ook altijd bij gebleven, voornamelijk om het borstelen goed te kunnen leren.
- miekemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckel
- Contacteer:
wat ik mis daar bij de behandeling is het gebit doet ze daar niets mee
- schnauzer
- Actief
- Mijn ras(sen): Schnauzer
Daniela schreef:Ja, dat geloof ik best ja. Ik had een trimsalon hier in DB gevonden, en daar stond ook een voor en na foto op van een teckel. Leek alsof hij een masker op had (alles kort, behalve wenkbrauwen en snoet).. Dat wil ik dus voorkomen
Ze horen toch juist baard ,snor en wenkbrauwen te houden?
Tanden gebeuren heel veel niet in trimsalons.
Het is niet steriel genoeg en is meer een werkje voor de dierenarts.

- Daniela
- Zeer actief
Ja, maar de overgang was niet echt subtiel zeg maar.. En dat vind ik wel mooier. Anders lijkt het (zoals ik hier boven zei) te veel alsof het beestje een masker draagt.schnauzer schreef:Daniela schreef:Ja, dat geloof ik best ja. Ik had een trimsalon hier in DB gevonden, en daar stond ook een voor en na foto op van een teckel. Leek alsof hij een masker op had (alles kort, behalve wenkbrauwen en snoet).. Dat wil ik dus voorkomen
Ze horen toch juist baard ,snor en wenkbrauwen te houden?
Tanden gebeuren heel veel niet in trimsalons.
Het is niet steriel genoeg en is meer een werkje voor de dierenarts.
En het gebit verzorg ik zelf, dus dat is voor mij persoonlijk niet zo'n belangrijk punt.
Heb al een aantal namen door gekregen.. Bedankt daarvoor. Meer tips/ervaringen zijn welkom.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Ik weet niet of ze nog klanten aanneemt, en of ze bekend is met teckels, maar je zou 's naar Carine Vrinten kunnen vragen in sprang capelle.
Tanden is idd ongebruikelijk bij een trimsalon; dat is echt meer een DA-klusje, ook als het "maar" gaat om schoonkrabben.
Suzanne
Tanden is idd ongebruikelijk bij een trimsalon; dat is echt meer een DA-klusje, ook als het "maar" gaat om schoonkrabben.
Suzanne
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
precies. ik was ook een keer bij een trimster die de anaalklieren had uitgeknepen. m'n hond had nog nooit last van haar anaalklieren gehad, en dan gaat zo'n mens daar geheel ongevraagd aan zitten frutten. ben uit m'n vel gesprongenSuzanne123 schreef:Tanden is idd ongebruikelijk bij een trimsalon; dat is echt meer een DA-klusje, ook als het "maar" gaat om schoonkrabben.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."