Marjoleine schreef:Nou, laat ik het zo zeggen:Kit schreef:Wat apart, want Nen gaat het erbij doen naast haar opleiding ParaveterinairMarjoleine schreef:Nee, die hebben hem niet.Kit schreef:Gerda, wordt er op AOC Terra in Meppel niets aangeboden?
Er wordt momenteel gewerkt aan een erkend diploma, en dan niet alleen ABHB-erkend.
Daar zou ik dan even rekening mee houden bij de keuze, als je straks een niet-erkend diploma hebt is dat jammer, terwijl je het voor hetzelfde geld dus wel had kunnen hebben.
ik ben betrokken bij deze trajecten, en ik weet precies welke AOC's deze opleiding aanbieden. Daar zit Meppel niet bij of dat moet sinds twee weken gewijzigd zijn.
Het is wel de bedoeling dat er meer AOC's komen die het gaan doen maar tot op heden is het alleen Groningen, Zwolle en Barneveld. Enschede deed het maar momenteel zijn die afgehaakt.
Ik heb de officiele aanmeldingen van de inspectiedienst, waar AOC's hun opleidingen moeten melden, en Meppel staat er niet tussen.
Dus als Nen het gaat doen daar zijn er twee opties:
- ze krijgt geen erkend diploma (rijkserkend) en daar zal dan iets anders opstaan
- ze doen de examens via een andere AOC en dat is dan niet in overleg geweest
En dan is er de optie dat ze het nog niet rond hebben met de aanmelding bij de inspectie, maar dat lijkt me niet, in deze tijd van het jaar.
Wij hebben het via de terra geregeld, maar gewoon alles gevold bij het HKI hoor Kit.