Dit is hem dan, slechts 6 maandjes oud en we zijn er heel blij mee!!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Onze Duitse Herder Sab
Moderator: moderatorteam
-
bezono
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Geboren; 26-8-11
Gekocht in Harskamp op Otterloseweg 38 - Aantal honden: 1
Onze Duitse Herder Sab
Dit is hem dan, slechts 6 maandjes oud en we zijn er heel blij mee!!
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Re: Onze Duitse Herder Sab
Wat een leukerd! Welkom hier!
Als ik google op de fokker kom ik trouwens niet heel fijne berichten tegen
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Wat een knapperd! 
-
bezono
- Vaste gebruiker
Geboren; 26-8-11
Klopt, dit is ook een van de redenen dat ik me ook heb aangemeld op dit forum omdat ik hier wat vragen over heb.Machie schreef:Wat een leukerd! Welkom hier!
Volgens mij zijn er meerdere fokkers in Harskamp want alleen de straatnaam komt niet overheen, ook de dierenarts die hij (de slechte) gebruikte komt niet overeen met die van mijn pup.
Verder is mijn pup ook kern gezond alleen heeft wel een parasiet, Giardia.. en op internet staat veel dat puppys dat hadden van die broodfokker..
Een behoorlijk uitzoek werk of er nou gewoon 1 slechte zijn of 2, waarvan 1 goed...
- Barbara1972
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Welkom hier, het is wel een knapperd.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
Succes met je zoektocht! Wel een leuke DH!bezono schreef:Klopt, dit is ook een van de redenen dat ik me ook heb aangemeld op dit forum omdat ik hier wat vragen over heb.Machie schreef:Wat een leukerd! Welkom hier!
Volgens mij zijn er meerdere fokkers in Harskamp want alleen de straatnaam komt niet overheen, ook de dierenarts die hij (de slechte) gebruikte komt niet overeen met die van mijn pup.
Verder is mijn pup ook kern gezond alleen heeft wel een parasiet, Giardia.. en op internet staat veel dat puppys dat hadden van die broodfokker..
Een behoorlijk uitzoek werk of er nou gewoon 1 slechte zijn of 2, waarvan 1 goed...
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
- Luckyday
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising border collie
- Contacteer:
Welkom!

True friendship is sitting together in silence and feeling like it was the best conversation you've ever had
Bed and Breakfast Angelbeeck
Romy Smink Photography
- nelleke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): langhaar duitse herder en een kater
- *Esther
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Lekker koppie. Ben natuurlijk nu wel benieuwd naar de DA, ken er een heel aantal. PB?
- nelleke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): langhaar duitse herder en een kater
@ Benonzo: Waar ben je naar op zoek eigenlijk? Is de hond gezond of niet, ik begrijp je niet... 

Neeltje
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder
- Contacteer:
Welkom op het forum!
Hier 2 Oudduitse herders, waarvan 1 van 3,5 jaar en 1 wordt morgen 5 maanden.
Hier 2 Oudduitse herders, waarvan 1 van 3,5 jaar en 1 wordt morgen 5 maanden.

http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
-
Dianavdberkt
- Zeer actief
leuke jonge hond.bezono schreef:Klopt, dit is ook een van de redenen dat ik me ook heb aangemeld op dit forum omdat ik hier wat vragen over heb.Machie schreef:Wat een leukerd! Welkom hier!
-
bezono
- Vaste gebruiker
Geboren; 26-8-11
Na veel onderzoek ben ik er achter gekomen dat waar Sab vandaan komt echt helemaal kuis is.Dianavdberkt schreef:leuke jonge hond.bezono schreef:Klopt, dit is ook een van de redenen dat ik me ook heb aangemeld op dit forum omdat ik hier wat vragen over heb.Machie schreef:Wat een leukerd! Welkom hier!
Een behoorlijk uitzoek werk of er nou gewoon 1 slechte zijn of 2, waarvan 1 goed...Maar heb jij deze hond opgehaald bij de fokker inclusief Giardia. Het is niet ALLEEN maar een parasiet. Deze is zeer besmettelijk voor andere honden en je bent een knap lange tijd bezig om de Giardia uit zijn lijfje te krijgen.
Ik vind het vervelend dat door een andere fokker bij hem in de buurt hij een vervelende naam krijgt.
De fokker heeft dan ook gevraagd om een goede recensie achter te laten ipv negativiteit.
De fokker heeft mij aan alle kanten zijn good will laten zien.. Ondanks dat ik pas later achter de slechte bekendheid kwam van de plaats (harskamp) waar hij vandaan komt. De slechte fokker heet dhr Hooijer, deze man is onlangs ook op gepakt zoals in de Telegraaf stond. 52 honden weg gehaald waaronder 32 pups (DH)
Ondanks dat mijn Sab geen stamboom heeft en zijn ouders wel is Sab een super hond en doet het prima. op HD kan ik nog niks zeggen omdat we dat pas kunnen testen als hij 12 maanden is maar de fokker heeft zo zijn best gedaan en alle documentatie laten zien en zijn hele erf dat dit absoluut geen slechte is.
Er zijn mensen die niet veel waarde hechte aan stamboom, en hier zijn de meningen over verdeelt maar mocht je een DH willen kopen bij familie Gruppen in Harskamp kan dit absoluut geen kwaad!
Slaap lekker!
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
bezono schreef:Na veel onderzoek ben ik er achter gekomen dat waar Sab vandaan komt echt helemaal kuis is.Dianavdberkt schreef:leuke jonge hond.bezono schreef:Klopt, dit is ook een van de redenen dat ik me ook heb aangemeld op dit forum omdat ik hier wat vragen over heb.Machie schreef:Wat een leukerd! Welkom hier!
Een behoorlijk uitzoek werk of er nou gewoon 1 slechte zijn of 2, waarvan 1 goed...Maar heb jij deze hond opgehaald bij de fokker inclusief Giardia. Het is niet ALLEEN maar een parasiet. Deze is zeer besmettelijk voor andere honden en je bent een knap lange tijd bezig om de Giardia uit zijn lijfje te krijgen.
Ik vind het vervelend dat door een andere fokker bij hem in de buurt hij een vervelende naam krijgt.
De fokker heeft dan ook gevraagd om een goede recensie achter te laten ipv negativiteit.
De fokker heeft mij aan alle kanten zijn good will laten zien.. Ondanks dat ik pas later achter de slechte bekendheid kwam van de plaats (harskamp) waar hij vandaan komt. De slechte fokker heet dhr Hooijer, deze man is onlangs ook op gepakt zoals in de Telegraaf stond. 52 honden weg gehaald waaronder 32 pups (DH)
Ondanks dat mijn Sab geen stamboom heeft en zijn ouders wel is Sab een super hond en doet het prima. op HD kan ik nog niks zeggen omdat we dat pas kunnen testen als hij 12 maanden is maar de fokker heeft zo zijn best gedaan en alle documentatie laten zien en zijn hele erf dat dit absoluut geen slechte is.
Er zijn mensen die niet veel waarde hechte aan stamboom, en hier zijn de meningen over verdeelt maar mocht je een DH willen kopen bij familie Gruppen in Harskamp kan dit absoluut geen kwaad!
Slaap lekker!
das nogal een ommezwaai....
en een slechte fokker in je dorp wil nu niet direct zeggen dat je ook zelf als slechte fokker gezien wordt....nog geen 2km bij ons van daan zit ook een slecht aangeschreven fokker van diverse rassen, nou, daar wordt ik echt niet mee geassocieerd....
en niet veel waarde hechten aan een stamboom prima, maar dan hoef je ook geen stamboomprijs voor je puppen te vragen lijkt mij...