Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
mijn hond is wit en ik houd haar wel wit alleen die baard(onder de neus dus)is niet wit!
we hebben ookal een soort lotion ervoor maar dat ga je niet elke dag erop spuiten en we doen al met babydoekjes maar het blijft.
kan het niet anders of is er een 'wonder'middel?
kun je ook voor honden gebruiken als je alleen haar bekkie er mee wast.
de hele vacht weet ik niet wij hebben geen witte hond maar bij ons paard doet het zijn werk
Ik heb ook al vanalles geprobeerd voor de traanstrepen maar niks werkt echt.
Behalve een paar middeltjes die ervoor zorgen dat de strepen niet hard worden en dus makkelijker te reinigen zijn.
Ik knip wekelijks de haartjes rondom zijn ogen weg dan is het nog redelijk bij te houden.
Sinds ik over ben gestapt op ander vers vlees heeft Bumba een stuk minder last van een bruine baard.
Daarvoor knipte ik gewoon de bruine plukjes weg, zie je niks van als je het met beleid doet.
Liefde begint met een glimlach, Groeit met een kus, Maar eindigt met een traan.
Zit in van die akelige kleine potje, ik zou bij action meteen zo'n voordeel emmer witte latex halen
En tja wit houden.... ik heb het hier opgegeven, alhoewel Kay nu op rust staat en wel heel wit is nu hij niet in het bos komt. Ligt vaak ook inderdaad aan eten, bij bebaalde brokken merkte ik bij vorige hond ook dat zijn baard sneller vies was.
Je hebt voor blond haar(mensenhaar) van die blauwe shampoo. Omaatjes gebruiken het voor hun grijze krullenbollen en mensen met blond haar om de gele gloed eruit te houden.
Daarvan een drupje in gewone neutrale hondenshampoo, ff opschuimen en hij doet je pijn aan de ogen..... zo wit