Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even Voorstellen!
Moderator: moderatorteam
-
Nonami
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- Aantal honden: 1
Even Voorstellen!
Hoi Allemaal,
Ik ben Naomi, woon onder de rook van Rotterdam, woon samen met mijn vriend en samen hebben wij een ontzettende stoere, lieve zoon van 9 jaar!
Wij hebben al huisdieren: een kat, een konijn en twee hamsters. Elk weekend zijn we te vinden in onze stacaravan in Zeeland, op 800 meter van het strand, bos en duinen!
Mijn vriend werkt full-time, ik werk twee hele, een dag tot 15.00 uur en een halve dag.
Onze zoon is erg zelfstandig, hij gaat na schooltijd zelf naar huis of gaat lekker bij vriendjes spelen.
Vanaf volgend schooljaar gaat hij ook niet meer naar de overblijf, hij kan dan lekker zelf thuis een boterhammetje eten.
En nu: willen wij zoooo graag een hond! Wij zijn allebei opgegroeid met honden en ook onze zoon is er helemaal gek van. Vanaf kleins af aan wil hij al graag een hond. Regelmatig loopt hij ook met honden van andere mensen, uren is hij dan aan het lopen en spelen met die hond.
Nou, jullie zullen misschien wel begrijpen waarom wij ons hebben aangemeld op dit forum; wij willen graag meningen horen over welke hond het best bij ons past.
Maar daar zal ik een apart onderwerp voor gaan aanmaken, ik hoop dat jullie ons advies kunnen geven.
Groeten
Naomi
Ik ben Naomi, woon onder de rook van Rotterdam, woon samen met mijn vriend en samen hebben wij een ontzettende stoere, lieve zoon van 9 jaar!
Wij hebben al huisdieren: een kat, een konijn en twee hamsters. Elk weekend zijn we te vinden in onze stacaravan in Zeeland, op 800 meter van het strand, bos en duinen!
Mijn vriend werkt full-time, ik werk twee hele, een dag tot 15.00 uur en een halve dag.
Onze zoon is erg zelfstandig, hij gaat na schooltijd zelf naar huis of gaat lekker bij vriendjes spelen.
Vanaf volgend schooljaar gaat hij ook niet meer naar de overblijf, hij kan dan lekker zelf thuis een boterhammetje eten.
En nu: willen wij zoooo graag een hond! Wij zijn allebei opgegroeid met honden en ook onze zoon is er helemaal gek van. Vanaf kleins af aan wil hij al graag een hond. Regelmatig loopt hij ook met honden van andere mensen, uren is hij dan aan het lopen en spelen met die hond.
Nou, jullie zullen misschien wel begrijpen waarom wij ons hebben aangemeld op dit forum; wij willen graag meningen horen over welke hond het best bij ons past.
Maar daar zal ik een apart onderwerp voor gaan aanmaken, ik hoop dat jullie ons advies kunnen geven.
Groeten
Naomi
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Re: Even Voorstellen!
Welkom hier 
- laura b
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel
Welkom!
- Luckyday
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising border collie
- Contacteer:
Welkom hier!
Ik ben erg benieuwd welke hondenrassen jullie trekt en welke richtlijnen je hebt waaraan de hond moet voldoen.
Ik ben erg benieuwd welke hondenrassen jullie trekt en welke richtlijnen je hebt waaraan de hond moet voldoen.

True friendship is sitting together in silence and feeling like it was the best conversation you've ever had
Bed and Breakfast Angelbeeck
Romy Smink Photography
- Barbara1972
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
- René
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Cane Corso
Welkom