Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Rakker en Molly stellen zich voor.

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
safari

Rakker en Molly stellen zich voor.

Ongelezen bericht door safari »

Hallo Allemaal,

Wij willen ons even netjes voorstellen.

Ik ben Rakker en mijn nieuwe vriendinnetje is Molly. We zijn allebei 7 jaar. Wij wonen bij onze baasjes Ellen en Jacob.
Ik schrijf nieuw vriendinnetje want ik ben al twee jaar bij mijn baasjes en Molly is pas afgelopen maandag bij ons komen wonen. Mijn bazin dacht dat het goed voor mij zou zijn als ik eens wat vaker, tussen het uitlaten en de wandelingen door, uit mijn mand zou komen. Daarom was mijn bazin al een paar maanden op zoek naar een huisgenoot erbij zodat we samen lekker kunnen gaan spelen. Mijn bazin heeft altijd al graag een mops willen hebben maar iedere keer als ze er met mijn baas over begon, had hij het erover dat hij ze zo lelijk vond. Afgelopen maandag dan toch echt gaan kijken naar een opvanghondje in Belgie. Drie keer raden door wie we daar begroet werden..... precies, Molly. Toen gebeurde het wonderbaarlijke..... de baas werd verliefd :I: , zomaar, daar, terplekke op jawel, een mops. Ze schudde zo hard met haar staartje dat ze bijna omkukelde en de baas moest zo hard om haar lachen dat hij bijna stond te schuddebuiken. Aan liefde op eerste gezicht moet je natuurlijk toegeven! Dus Molly mocht mee naar huis. Bazin ook blij :cheer:
Na een paar dagen begint het allemaal te wennen maar of het doel bereikt is dat ik wat vaker mijn mand uitkom?? Haha echt niet, Molly is net zo dol op slapen als ik. Molly begint het hier ook al net zo naar haar zin te krijgen als ik. Het leukste is als de kleinkinderen komen, FEEST!!!! Molly schud dan net zo hard met haar staart als bij de eerste ontmoeting met de baas :lol1:

De bazin plaatst straks een foto bij het verhaal want de baas is nu van huis en ze weet niet hoe het werkt :denken:
freskin
Zeer actief
Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Aantal honden: 2

Re: Rakker en Molly stellen zich voor.

Ongelezen bericht door freskin »

Welkom op het forum, Rakker Molly en baasjes! :cheer: Zo te lezen hebben jullie het wel naar jullie zin daar bij Ellen en Jacob! :D
Veel plezier hier!
groetjes, ingrid

Afbeelding AfbeeldingTARAK
annemick
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door annemick »

Welkom en veel plezier op het forum, foto's altijd leuk :E:
Afbeelding
Barbara1972
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Barbara1972 »

welkom
Afbeelding
Luckyday
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising border collie
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Luckyday »

Welkom!
Afbeelding
True friendship is sitting together in silence and feeling like it was the best conversation you've ever had
Bed and Breakfast Angelbeeck
Romy Smink Photography
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”