Ik heb 3 jaar geleden 5 berichtjes gepost, weet niet waarom ik dit forum toen uit het oog verloren ben maar heb nu al weer 2 dagen van alles zitten (bij) lezen.
Dus maar even een hernieuwde voorstelling,....is wel zo netjes, vind ik.
Mijn naam is Jolanda, ik ben nu 55 jaar jong en woon op de Veluwe.
Mijn man is voor zijn werk veel van huis en ik vermaak me dan met onze 2 (puber)kinderen, onze hond, 4 katten, 2 papegaaien, 2 konijnen,4 cavia's, 3 kippies en nog wat klein spul. We wonen naast de hei, losloopgebied.
Ik heb vanaf 1977 bullterriërs en nadat we vorig jaar November onze bijna 13 jarig bullenmeisje in moesten laten slapen hebben we afgelopen 31ste Januari een nieuw bulletje uit het asiel gehaald.
Een vrij probleemloos hondje. Luna is haar naam (Rocksolids the Black Eyed Angel). Twee en een half jaar jong. Wit met oogvlek. Ze heeft een huidprobleem, is unilateraal doof en heeft een plaat in een achterpoot. Maar dat is allemaal overkomelijk, daarmee past ze prima in ons huishouden.
Ze is super sociaal met alles en iedereen en dat is gelijk ook haar makke. Ze is namelijk ook supersociaal met fietsen etc. Dus ze neemt regelmatig de kuierlatjes en begint een reisje voor zichzelf. Niets helpt dan meer, en het is te hopen dat ze een fietser tegenkomt die de tegenovergestelde richtig opgaat zodat ze weer mijn richting enigszins opkomt.
Ik maak er maar een grapje over maar toch probeer ik een oplossing te vinden voor dit probleem. Ze heeft verder nog wat andere problemen wbt fietsen maar ook daarvoor ben ik opzoek naar een oplossing.
Ok, ik hoop dat ik genoeg over mezelf verteld heb en als er nog vragen zijn, gooi ze in de groep,.....
Ohja, als manlief thuis is zijn er andere prioriteiten dan de computer dus dan post en lees ik (zowat) niet, het kan dus zo maar een zo zijn dat er 3 maanden radiostilte is vanaf mijn kant.