Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hondenbuggy
Moderator: moderatorteam
-
Jacq
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): vubara
- Aantal honden: 3
hondenbuggy
hallo allemaal,
ik ben op zoek naar een fijne hondenbuggy voor mijn hondje die de lange boswandelingen niet altijd meer kan redden.
Mijn vraag is of jullie ervaring hebben met buggy's en wat beter is/ fijner: luchtbanden of de kunststofbanden die nooit lek gaan.
ik wil er 1 kopen met 3 wielen, dus echt wel een hele goede waar we fijn het bos mee in kunnen op de paden.
iemand een idee? wie weet lopen jullie wel met een buggy en kunnen jullie er 1 adviseren? ik hoor het graag.
ik ben op zoek naar een fijne hondenbuggy voor mijn hondje die de lange boswandelingen niet altijd meer kan redden.
Mijn vraag is of jullie ervaring hebben met buggy's en wat beter is/ fijner: luchtbanden of de kunststofbanden die nooit lek gaan.
ik wil er 1 kopen met 3 wielen, dus echt wel een hele goede waar we fijn het bos mee in kunnen op de paden.
iemand een idee? wie weet lopen jullie wel met een buggy en kunnen jullie er 1 adviseren? ik hoor het graag.
-
Jacq
- Zeer actief
Re: hondenbuggy
dank je wel voor je reactie!
luchtbanden worden het dan denk ik, want we lopen graag in het bos, ook over onverharde paden.
nogmaals dank!
luchtbanden worden het dan denk ik, want we lopen graag in het bos, ook over onverharde paden.
nogmaals dank!
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Persoonlijk zou ik geen 3 wielen nemen, mijn ervaring is dat 4 wielen stabieler en prettiger loopt. En luchtbanden, voor allerlei terrein.
-
Jacq
- Zeer actief
ok marleen. heb jij een voorbeeld misschien van een buggy met 4 luchtbanden want die kan ik niet vinden?
-
Lillith
- Zeer actief
Voor Olie heb ik een gewone kinderwagen met alles erop en aan overgenomen, ook een trappelzak 
Hij heeft steeds in de bak gezeten lekker hoog.
Op luchtbanden, heel makkelijk duwbaar.
Hij heeft steeds in de bak gezeten lekker hoog.
Op luchtbanden, heel makkelijk duwbaar.
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Buggy met 4 luchtbanden denk ik niet dat die bestaat, maar wel een wandelwagen?Jacq schreef:ok marleen. heb jij een voorbeeld misschien van een buggy met 4 luchtbanden want die kan ik niet vinden?
Die heb ik zelf namelijk ook, maar dan voor een kind
Als je daar een wagenbak opzet, kan je hond er prima in.
Zojuist kreeg ik mail van Zooplus, daar hebben ze ook hondenbuggy's, maar weet niet of die met luchtbanden zijn. Wel met 4 wielen.
- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
- Aantal honden: 2
Ik heb net voor een tientje bij de kringloop een aftands wandelwagen gekocht. Ik zou er geen kind meer in willen leggen, maar voor een klein poedeltje kan dat nog prima.
- Kat1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Akita
- Aantal honden: 1
Ik dus ook. Het kreng is LELIJK, dat wil je niet weten, maar het is wel ideaal. Aiko zal er niet lang meer inpassen, maar tegen die tijd kan hij al weer een stuk verder lopen.DebbieZ schreef:Ik heb net voor een tientje bij de kringloop een aftands wandelwagen gekocht. Ik zou er geen kind meer in willen leggen, maar voor een klein poedeltje kan dat nog prima.
Ik was 25 euro kwijt bij de kringloop en hij wandelt prima.