Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even voorstellen nieuw lid
Moderator: moderatorteam
-
Saskia Krol
Even voorstellen nieuw lid
Even voorstellen,
Ik ben Saskia, ik ben 39 jaar, woon in Gouda met mijn man Salvatore, onze twee lieve doggies Gina en Salsa en verder hebben we ook nog een poes en een kater rondstruinen hier in huis. Gezellige beestenboel dus! Gina is een zwart teefje (Duitse Herder x Labrador) van 6,5 jaar en Salsa is een zwart teefje van 1,5 jaar (Zwarte Herder x Grand Basset). Als het even kan gaan we lekker met erop uit met de honden om ergens te wandelen (het liefst losloopgebied) in het bos of langs het strand, waar en wanneer dat is toegestaan natuurlijk. Verder doen we met beide honden aan 'spel en appel' (leuk!) en volgen we met Salsa (de jonste en ondeugendste) ook nog een cursus gehoorzaamheidstraing (EG1).
Ik kwam gisteren pas voor het eerst (per ongluk) in contact met dit forum dus ik zal mijn weg hier nog wel even moeten vinden, denk ik. Mijn eerste indruk was in ieder geval erg positief, dus heb ik me maar meteen aangemeld als nieuw lid. Ik ben benieuwd naar de mogelijkheden!
Groetjes, Saskia
Ik ben Saskia, ik ben 39 jaar, woon in Gouda met mijn man Salvatore, onze twee lieve doggies Gina en Salsa en verder hebben we ook nog een poes en een kater rondstruinen hier in huis. Gezellige beestenboel dus! Gina is een zwart teefje (Duitse Herder x Labrador) van 6,5 jaar en Salsa is een zwart teefje van 1,5 jaar (Zwarte Herder x Grand Basset). Als het even kan gaan we lekker met erop uit met de honden om ergens te wandelen (het liefst losloopgebied) in het bos of langs het strand, waar en wanneer dat is toegestaan natuurlijk. Verder doen we met beide honden aan 'spel en appel' (leuk!) en volgen we met Salsa (de jonste en ondeugendste) ook nog een cursus gehoorzaamheidstraing (EG1).
Ik kwam gisteren pas voor het eerst (per ongluk) in contact met dit forum dus ik zal mijn weg hier nog wel even moeten vinden, denk ik. Mijn eerste indruk was in ieder geval erg positief, dus heb ik me maar meteen aangemeld als nieuw lid. Ik ben benieuwd naar de mogelijkheden!
Groetjes, Saskia
- nelleke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): langhaar duitse herder en een kater
- Aantal honden: 1
Re: Even voorstellen nieuw lid

Neeltje
- Ans Surfer
- Actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Contacteer:
-
lizzylevi
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): soft coated wheaten terrier
- Aantal honden: 2
Welkom, in reeuwijk kan je heerlijk wandelen.. en helemaal niet ver bij julie vandaanSaskia Krol schreef:Even voorstellen,
Groetjes, Saskia
- Isis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kortharige collieteven Maggie en Kate
- Aantal honden: 2
Welkom Saskia!
Plaats je wat foto's van je honden?
Plaats je wat foto's van je honden?
- Luckyday
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising border collie
- Contacteer:
Welkom!
Ben erg benieuwd naar foto's
Ben erg benieuwd naar foto's

True friendship is sitting together in silence and feeling like it was the best conversation you've ever had
Bed and Breakfast Angelbeeck
Romy Smink Photography
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
-
empyree
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Newfoundlander/Grand Basset Griffon Vendéen/Lagotto Romagnolo
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Welkom !
Volgens mij heb ik jullie kruising Grand Basset op marktplaats gezien als pupje !
Volgens mij heb ik jullie kruising Grand Basset op marktplaats gezien als pupje !
Sandra

-
Saskia Krol
empyree schreef:Welkom !
Echt waar? Zou best kunnen hoor. Ik heb haar destijds ook via het net gevonden. Ze komt uit een nestje uit Eindhoven en is geboren 23 augustus geboren. Klopt dat?
-
Saskia Krol
Lastig zeg zeg, dat comprimeren. Is de foto van mijn doggies nu zichtbaar?
-
empyree
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Newfoundlander/Grand Basset Griffon Vendéen/Lagotto Romagnolo
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Datum zou ik niet meer weten maar mij viel de advertentie toen op omdat via marktplaats niet gauw een GBGV tegen zult komen !Saskia Krol schreef:empyree schreef:Welkom !
Echt waar? Zou best kunnen hoor. Ik heb haar destijds ook via het net gevonden. Ze komt uit een nestje uit Eindhoven en is geboren 23 augustus geboren. Klopt dat?
Sandra