de beslissing is gevallen.
Zij blijft en is dus mijn vierde generatie.
Officiële naam ................."Look At Me"

Moderator: moderatorteam

Inderdaad,blacky schreef:Wat een lekker stevig puppen kindje![]()
Ze wordt wit of niet? Haar haar ziet er in iedergeval uit zoals dat er bij een coton ook uit ziet die wit zal worden.

Marie-Josée schreef:Ingrid, wat een dotje! Wel nog vrij kort haar of lijkt dat maar zo? Sancho was toch wat ruiger op die leeftijd.
Ik vind het ook geweldige hondjes qua karakter. En karakter hébben ze!
Fotot's kun je verkleinen door je muis over de foto te bewegen, bovenin komt dan een balk met de optie resize.
Linsey, veel mooier dan dat toefje. Ik kan maar niet wennen aan zo'n staartje bovenop de kop, als dat verplicht was had ik nooit een hava genomen

JUist welIngrid013 schreef:En zoals je ziet is het verkleinen nog niet gelukt![]()

Ze zal ook nog lichter worden hoor.blacky schreef:wat heeft ze prachtige kleur. Blijft dit zo? Mijn Spikey heeft ook platen van deze kleur en die worden soms wat lichter (zoals nu in de zomer) maar in de winter wordt het weer donkerder.
Die harde kop herken ik.Marie-Josée schreef:Sancho is nu bijna 1,5 jaar en een heel fier hondje geworden. We genieten elke dag van zijn humor en zijn aanhankelijkheid.Wat een geweldig hondje! ( ondanks zijn harde kop)
Ik heb weer wat foto's gemaakt;
viewtopic.php?f=26&t=242949
Door die koppigheid lijken ze vaak ook minder slim dan ze zijn maar je ziet het aan kleine dingen, het vinden van manieren om je gezag te omzeilen en de draak uit te hangen, dat ze erg slim zijn.blacky schreef:Die harde kop herken ik.Marie-Josée schreef:Sancho is nu bijna 1,5 jaar en een heel fier hondje geworden. We genieten elke dag van zijn humor en zijn aanhankelijkheid.Wat een geweldig hondje! ( ondanks zijn harde kop)
Zo gek eigenlijk omdat ze als zo makkelijk worden afgeschilderd en slim enz.
Nou slim zijn ze wel maar op vooral de reuen heb ik gemerkt zit echt een kop.
Maar ook grote knuffels, charmeurs en clowntjes.![]()
Nee hier ook niet meer een bord voor zijn kop.Marie-Josée schreef:Door die koppigheid lijken ze vaak ook minder slim dan ze zijn maar je ziet het aan kleine dingen, het vinden van manieren om je gezag te omzeilen en de draak uit te hangen, dat ze erg slim zijn.blacky schreef:Die harde kop herken ik.Marie-Josée schreef:Sancho is nu bijna 1,5 jaar en een heel fier hondje geworden. We genieten elke dag van zijn humor en zijn aanhankelijkheid.Wat een geweldig hondje! ( ondanks zijn harde kop)
Zo gek eigenlijk omdat ze als zo makkelijk worden afgeschilderd en slim enz.
Nou slim zijn ze wel maar op vooral de reuen heb ik gemerkt zit echt een kop.
Maar ook grote knuffels, charmeurs en clowntjes.![]()
En gevoelige zieltjes hebben ze ook niet bepaald, Sancho tenminste niet.Al komt hij wel bij je als er iets is.

Ze is prachtigsuzan25 schreef:Zal hier ook maar eens een foto plaatsen van Miura (een Coton) volgende maand wordt ze alweer 11 jaar. Tijd gaat veels te snel, hoop dat ze nog wat jaartjes hier rond mag lopen.
Hier eten ze hun snorren zelf kortsuzan25 schreef:Dank jullie voor de complimenten!!!
@Blacky: ik hou haar snuitje meestal wat korter ivm de barf die ze krijgt, anders blijft er veel vlees inhangen als ze bijv vleesbot eet. Alleen ga ik het nu weer laten groeien want ik ga met haar in november naar de Winner, en dan moet haar snuitje natuurlijk helemaal lang zijn. Dus zal haar snuit maar weer inbinden als ze vleesbot krijgt (vind dat alleen altijd zo'n gedoe)

Ze komt van a White Challenge, de kennel bestaat alleen niet meer. Haar moeder komt van du Domaine de la Rouviere en vader komt van uit lijnen van du Domaine de la Rouviere en Cartoonland. Zegt het je iets?blacky schreef:Hier eten ze hun snorren zelf kortsuzan25 schreef:Dank jullie voor de complimenten!!!
@Blacky: ik hou haar snuitje meestal wat korter ivm de barf die ze krijgt, anders blijft er veel vlees inhangen als ze bijv vleesbot eet. Alleen ga ik het nu weer laten groeien want ik ga met haar in november naar de Winner, en dan moet haar snuitje natuurlijk helemaal lang zijn. Dus zal haar snuit maar weer inbinden als ze vleesbot krijgt (vind dat alleen altijd zo'n gedoe)
![]()
Ik vind haar echt prachtig. Mag ik weten waar ze vandaan komt?
Ja dat zegt mij zeker iets. Die zitten ook achter onze Spikey. Ik wist eigenlijk niet dat ze niet meer fokken ik zou het na moeten kijken maar is zij overgestapt op Leeuwhondjes?suzan25 schreef:Ze komt van a White Challenge, de kennel bestaat alleen niet meer. Haar moeder komt van du Domaine de la Rouviere en vader komt van uit lijnen van du Domaine de la Rouviere en Cartoonland. Zegt het je iets?blacky schreef:Hier eten ze hun snorren zelf kortsuzan25 schreef:Dank jullie voor de complimenten!!!
![]()
Ik vind haar echt prachtig. Mag ik weten waar ze vandaan komt?
Hier knabbelt Miura ook wel eens haar snuit kort als er een stuk vlees in zit.