Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoi!
Moderator: moderatorteam
- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Hoi!
Na een hele tijd nadenken en rondzoeken hebben mijn vriend en ik (beide bijna 30) een teefje van ongeveer 7 maanden geadopteerd via Arca Noah. Het gaat tot nu toe heel voorspoedig! We denken dat ze iets van een Spaanse bulldog is, misschien een kruising met een herder. Sinds ze bij ons is heet ze Jura.
Owja, we hebben ook nog 4 katten (3 uit het asiel en 1 zwervertje opgevangen). Die moeten nog heel erg wennen maar hebben gelukkig de bovenverdieping voor zichzelf.
Ik hoop hier op het forum veel bij te leren en misschien wel leuke contacten te maken!
Owja, we hebben ook nog 4 katten (3 uit het asiel en 1 zwervertje opgevangen). Die moeten nog heel erg wennen maar hebben gelukkig de bovenverdieping voor zichzelf.
Ik hoop hier op het forum veel bij te leren en misschien wel leuke contacten te maken!
Laatst gewijzigd door runninggirl op 22 apr 2012 08:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Contacteer:
- runninggirl
- Zeer actief
- runninggirl
- Zeer actief
- runninggirl
- Zeer actief
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
- Luckyday
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising border collie
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Hoi!
Welkom!
Is dat jou hond in je avatar? Prachtig namelijk!

True friendship is sitting together in silence and feeling like it was the best conversation you've ever had
Bed and Breakfast Angelbeeck
Romy Smink Photography
- runninggirl
- Zeer actief
Ja dat is ze inderdaad! Ik heb nog wel een paar leuke foto's van haar. We weten niet wat voor kruising ze is, maar ik verwacht iets van een spaanse bulldog of bordeaux dog met een herderachtige.Luckyday schreef:Welkom!
Ik zal straks de foto's even ergens online zetten en dan hier plaatsen.
- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Welkom!
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
- runninggirl
- Zeer actief
Hier een paar foto's van Jura:
Ze kan heel verbaasd kijken.

Wat een snoet he?

Vaak lijkt ze echt te jagen, ze volgt ook heel veel sporen op de grond.

Ze is dol op rotzooi maken

Toen we haar vorige week kregen was ze een beetje magertjes, zie nog steeds alle ribben zitten. Maar ze eet goed (geef haar nu 4 keer per dag farmfood brokken om snel aan te sterken) dus dat gaat vast snel goed komen!
Ze kan heel verbaasd kijken.

Wat een snoet he?

Vaak lijkt ze echt te jagen, ze volgt ook heel veel sporen op de grond.

Ze is dol op rotzooi maken

Toen we haar vorige week kregen was ze een beetje magertjes, zie nog steeds alle ribben zitten. Maar ze eet goed (geef haar nu 4 keer per dag farmfood brokken om snel aan te sterken) dus dat gaat vast snel goed komen!
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
- Aantal honden: 2
Toch een hond gevonden die bij jullie past?
Leuk!!! Wat een mooie hond zeg en wat een mooie naam. En zo te zien wonen jullie dicht bij ons in de buurt.
We zullen elkaar vast nog wel eens tegen komen tijdens het wandelen denk ik! 
- runninggirl
- Zeer actief
Ja het is helemaal gelukt zoals je ziet!-Gaby- schreef:Toch een hond gevonden die bij jullie past?Leuk!!! Wat een mooie hond zeg en wat een mooie naam. En zo te zien wonen jullie dicht bij ons in de buurt.
We zullen elkaar vast nog wel eens tegen komen tijdens het wandelen denk ik!
Dat je dat aan die foto's kan zien waar we ongeveer zitten vind ik knap van je.
We gaan ook wel met haar wandelen langs het van Starkenborg (vanaf Selwerdhof) richting Aduard, daar is het heel mooi en kan ze ook los. Ken je dat deel?
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
- Aantal honden: 2
Ik herkende de kade.
En prachtige hond hoor! Heeft wel wat weg van een Catahoula vind ik. Ik ga dagelijks over de Gerrit Krol brug naar het losloopveld richting Kardinge. Leuk stuk om te lopen! Komen jullie daar ook wel eens? Bij het van Starkenborgh is het ook leuk wandelen inderdaad, maar dat is lopend net wat te ver voor ons. Met de fiets ga ik daar wel naar toe. Hoe gaat het verder met haar?
- runninggirl
- Zeer actief
We zijn nog maar een paar keer wat verder van huis geweest (ze is er ook nog maar 2 weken). Maar sinds een paar dagen hebben we ook een kar die achter aan de fiets kan, dus dan kom je makkelijker wat verder weg.
Lijkt me wel leuk om ook eens richting Kardinge te gaan, bedoel je dat stuk waar nu de fruitbomen zijn geplant? Mijn vriend en ik hardlopen daar wel eens.
Het gaat eigenlijk heel goed, ze doet vanaf dag 1 echt haar best ook al is ze heel erg aan het puberen. Ze had heel snel vertrouwen in alles, dat maakte het voor ons natuurlijk ook makkelijker. We doen nu gehoorzaamheidslessen met haar en nog een andere hond er bij en een trainer, dus ik hoop dat over een paar weekjes ze ook iets beter reageert op naar mij toekomen tijdens het los lopen enzo.
Ze heeft twee hondjes gevonden waar ze echt leuk mee speelt dus dat is dan ook dolle pret als we die tegenkomen. Ze snapt nog niet zo goed dat niet elke hond (en mensen trouwens ook) net zo enthousiast is als zij, haha... dus ik ben blij dat er in ieder geval twee speelkameraadjes zijn.
Ook met haar gewicht gaat het beter, ik zie haar ribben niet meer zo zitten gelukkig. Oftewel ik heb helemaal niks te klagen, echt een positief, energiek, gezellig en nieuwsgierig hondje is ze.
Lijkt me wel leuk om ook eens richting Kardinge te gaan, bedoel je dat stuk waar nu de fruitbomen zijn geplant? Mijn vriend en ik hardlopen daar wel eens.
Het gaat eigenlijk heel goed, ze doet vanaf dag 1 echt haar best ook al is ze heel erg aan het puberen. Ze had heel snel vertrouwen in alles, dat maakte het voor ons natuurlijk ook makkelijker. We doen nu gehoorzaamheidslessen met haar en nog een andere hond er bij en een trainer, dus ik hoop dat over een paar weekjes ze ook iets beter reageert op naar mij toekomen tijdens het los lopen enzo.
Ze heeft twee hondjes gevonden waar ze echt leuk mee speelt dus dat is dan ook dolle pret als we die tegenkomen. Ze snapt nog niet zo goed dat niet elke hond (en mensen trouwens ook) net zo enthousiast is als zij, haha... dus ik ben blij dat er in ieder geval twee speelkameraadjes zijn.
Ook met haar gewicht gaat het beter, ik zie haar ribben niet meer zo zitten gelukkig. Oftewel ik heb helemaal niks te klagen, echt een positief, energiek, gezellig en nieuwsgierig hondje is ze.