Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Advocate van Bayer

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Leane

Advocate van Bayer

Ongelezen bericht door Leane »

Het seizoen breekt weer aan van de beestjes enz, dus wil de honden weer behandelen. Ik ben erg tevreden over advocate bayer maar het is zo duur spul en heb er best veel van nodig. Iemand een idee waar ik dat goedkoop kan inslaan ?
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!
Aantal honden: 1

Re: Advocate van Bayer

Ongelezen bericht door Sanne!! »

het werkt niet tegen teken he weet je dat?

Geen idee waar het goedkoop kan.
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Geen idee waar je het goedkoop kan inslaan, wij hadden het toen via de DA dus sowieso niet goedkoop.
Maar het is vrij agressief spul toch?
Tanja Simba&Bella
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tanja Simba&Bella »

Ik kan het ook alleen via de da verkrijgen. In de winkel verkopen ze ook wel baYer maar dat is de advange versie...
Groetjes, Tanja

Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015

Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Ik koop ook bij de DA maar gewoon per pipetje. Kom toch vaak genoeg bij de DA om insuline voor de kat te kopen. Het fijne van Advocate vind ik, dat het voor heel veel parasieten is.
Kristina
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullkita "Gijs", Mopshond "Bram" en Amstaff kruising "Taiga" RIP
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kristina »

Ik bestel vaak bij http://www.de-dierenarts.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; Zij zijn vaak het goedkoopst, ook inclusief verzending.
Rust zacht lieve Taiga. 14-11-1998 - 04-11-2011

Afbeelding
yuri36
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising poedel/maltezer
dwergpoedel

Ongelezen bericht door yuri36 »

Neeltje schreef:Ik koop ook bij de DA maar gewoon per pipetje. Kom toch vaak genoeg bij de DA om insuline voor de kat te kopen. Het fijne van Advocate vind ik, dat het voor heel veel parasieten is.
Maar NIET voor teken, zoals al opgemerkt!
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

Volgens mij maakt het qwa prijs allemaal dus niet heel erg veel uit. Ga ik wel even langs de dierenarts om het daar te halen :ok:
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

yuri36 schreef:
Neeltje schreef:Ik koop ook bij de DA maar gewoon per pipetje. Kom toch vaak genoeg bij de DA om insuline voor de kat te kopen. Het fijne van Advocate vind ik, dat het voor heel veel parasieten is.
Maar NIET voor teken, zoals al opgemerkt!
weet ik
Lucia
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lucia »

http://www.dierapotheker.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Snelle levering en goedkoop in vergelijking met de prijzen bij de DA's hier etc.
Tanja Simba&Bella
Zeer actief

Lucia schreef:http://www.dierapotheker.nl

Snelle levering en goedkoop in vergelijking met de prijzen bij de DA's hier etc.
De advocate kan je hier alleen verkrijgen op recept van een van de dierenartsen in de omgeving van horst.
Groetjes, Tanja

Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015

Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Lucia
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lucia »

Tanja Simba&Bella schreef:
Lucia schreef:http://www.dierapotheker.nl

De advocate kan je hier alleen verkrijgen op recept van een van de dierenartsen in de omgeving van horst.
Zover had ik niet gekeken sorry, ik wist zo de site omdat ik daar wel eens bestel.

Waarom zou dat alleen verkrijgbaar zijn op recept, is er dan iets met dit middel waar op gelet moet worden?
Tanja Simba&Bella
Zeer actief

Ik heb geen idee waarom deze alleen via de da verkrijgbaar is. Ik ben het gaan gebruiken op aanraden van mijn da omdat het ook tegen de demodex mijt helpt en dat heeft 1 van mijn honden gehad in het verleden.
Groetjes, Tanja

doggielover

Ongelezen bericht door doggielover »

Ik heb 2 weken geleden weer ingeslagen en hoewel ik vorig jaar tot volle tevredenheid Practic had, raadde de assistente van de DA me nu aan om Advantix van Bayer te kopen, was goedkoper zei ze, is tegen teken èn vlooien. Heb het toen maar gedaan, alles scheelt met 4 honden en 3 katten. :ugh:
doggielover

Ongelezen bericht door doggielover »

2 x beetje tevel dus .....
Pukkeduk
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Australian sheperd x Border collie

Ongelezen bericht door Pukkeduk »

Tanja Simba&Bella schreef:Ik heb geen idee waarom deze alleen via de da verkrijgbaar is. Ik ben het gaan gebruiken op aanraden van mijn da omdat het ook tegen de demodex mijt helpt en dat heeft 1 van mijn honden gehad in het verleden.
Dat doen ze zodat ook de DA een exclusieve lijn kan aanbieden. Dat was in het begin met Frontline en bolfo ook. Bolfo had bv de "gold" serie voor de dierenwinkels en de advantage voor de DA's. Het is wel iets sterker maar niet zo gek veel verschil ;)
christiane
Zeer actief
Mijn ras(sen): border collies
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door christiane »

kan het ook gebruikt worden voor collie-achtigen ?
Afbeelding
empyree
Zeer actief
Mijn ras(sen): Newfoundlander/Grand Basset Griffon Vendéen/Lagotto Romagnolo
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door empyree »

Net geen 28 euro voor pipetjes van 10-25kg waar ik normaal 10 euro méér voor betaal bij de dierenarts bij Petmeds, maar wel een recept van je dierenarts vragen!
Sandra
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”