Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even voorstellen!
Moderator: moderatorteam
-
Ja...én?
- nieuw lid
- Aantal honden: 2
Re: Even voorstellen!
Beste meiden, op zoek naar de regels bij aanmelding naar aanleiding van jullie enthousiaste onthaal en positieve en goed onderbouwde bijdrages kwam ik tot de conclusie dat ik me vergist had zeg! Per ongeluk kwam ik bij jullie Pubers & Puppy's item terecht, mijn excuses daarvoor! Veel plezier nog hoor, ik zal me bij het juiste forum aanmelden voor volwassen mensen. Misschien kom ik jullie daar over een paar jaar nog eens tegen, tot die tijd veel plezier hier!
-
Muk
Beste kleuter, ga ergens anders trollen. Je bent te laf om je voor te stellen, maar vind het wel leuk om te rellen. Blijkbaar heb je geen leven. Triest.Ja...én? schreef:Beste meiden, op zoek naar de regels bij aanmelding naar aanleiding van jullie enthousiaste onthaal en positieve en goed onderbouwde bijdrages kwam ik tot de conclusie dat ik me vergist had zeg! Per ongeluk kwam ik bij jullie Pubers & Puppy's item terecht, mijn excuses daarvoor! Veel plezier nog hoor, ik zal me bij het juiste forum aanmelden voor volwassen mensen. Misschien kom ik jullie daar over een paar jaar nog eens tegen, tot die tijd veel plezier hier!
- Zeeuws meisje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rocky = Yorkshire Terriër (15-06-1992 - 20-03-2007)
Quincy = Golden Retriever (05-03-1999 - 24-10-2011)
Kyra = Kruising Maltezer/Poedel (19-12-2006 - 20-10-2018)
Pixie = Kruising Jack Russel/Chihuahua (06-10-2010-
Dexter = Perro Peruano Peludo (07-04-2012 - 03-02-2024) - Aantal honden: 1
Och wat een verlies voor het forumJa...én? schreef:Beste meiden, op zoek naar de regels bij aanmelding naar aanleiding van jullie enthousiaste onthaal en positieve en goed onderbouwde bijdrages kwam ik tot de conclusie dat ik me vergist had zeg! Per ongeluk kwam ik bij jullie Pubers & Puppy's item terecht, mijn excuses daarvoor! Veel plezier nog hoor, ik zal me bij het juiste forum aanmelden voor volwassen mensen. Misschien kom ik jullie daar over een paar jaar nog eens tegen, tot die tijd veel plezier hier!
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Ja...én? schreef:Beste meiden, op zoek naar de regels bij aanmelding naar aanleiding van jullie enthousiaste onthaal en positieve en goed onderbouwde bijdrages kwam ik tot de conclusie dat ik me vergist had zeg! Per ongeluk kwam ik bij jullie Pubers & Puppy's item terecht, mijn excuses daarvoor! Veel plezier nog hoor, ik zal me bij het juiste forum aanmelden voor volwassen mensen. Misschien kom ik jullie daar over een paar jaar nog eens tegen, tot die tijd veel plezier hier!
ah nou die pb hoef je dan ook niet te beantwoorden.
adios!
welkom framboise!!

- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
massam schreef:Ja...én? schreef:Beste meiden, op zoek naar de regels bij aanmelding naar aanleiding van jullie enthousiaste onthaal en positieve en goed onderbouwde bijdrages kwam ik tot de conclusie dat ik me vergist had zeg! Per ongeluk kwam ik bij jullie Pubers & Puppy's item terecht, mijn excuses daarvoor! Veel plezier nog hoor, ik zal me bij het juiste forum aanmelden voor volwassen mensen. Misschien kom ik jullie daar over een paar jaar nog eens tegen, tot die tijd veel plezier hier!
ah nou die pb hoef je dan ook niet te beantwoorden.
adios!
welkom framboise!!