Mijn naam is Pauline, ik heb dit forum net ontdekt en wilde mezelf even voorstellen. Ik deel mijn huis met mijn 12-jarige bastaard Mechelse Herder, Punk(er).
Zes jaar geleden deed ik vrijwilligerswerk bij het dierenasiel en daar kwam Punk(er), (toen genaamd, Snapik), als zwerver aan in het asiel. Eigenlijk was ze niet erg populair, ze had wat last van kennelstress, blafte veel, en beet naar je handen bij het uitlaten. Na vier maanden in het asiel was ik wel om, ik was gek op haar en wilde haar mee naar huis nemen. Na wat onderhandelen thuis mocht ze mee, maar ik had haar nog geen week of ze werd op straat herkend als "de hond van een vriend van me". Ik zei dat hij maar naar het asiel moest komen en ging daar zelf ook heen. Kwam er een bus het terrein op gereden en mijn hond (die toen inmiddels Luca heette) werd helemaal gek van blijdschap, evenals de jongen in de bus. De jongen bleef volhouden dat Punk (zoals ze dus echt heette) gechipt was maar wij hadden geen chip gevonden. Dus werd er nog eens goed gekeken en.. jawel. Mevrouw was gechipt. En nu? Een hond met twee eigenaren. Na een hele middag praten ging haar oude eigenaar akkoord en zei hij dat ik haar mocht houden, mits ik nog bij hem op visite kwam. Dat hebben we jaren gedaan maar uiteindelijk is het contact verwaterd.
Inmiddels is Punk 12 jaar oud, ze heeft een hartruisje en artrose en is echt een oude dame. Echter leven beide ouders en al haar broers en zussen nog! Sterk geslacht, noemen we dat!
Hier wat foto's van mijn meissie. Leuk om te zien hoe ze ieder jaar grijzer wordt, haha.

Punk (rechts) met haar NEGENTIEN jarige papa.

December 2010

Juli 2010

Juni 2009

2007