Ben al eens eerder lid geweest van dit forum, maar door omstandigheden niets meer aan gedaan!
Zal even in het kort mijn verhaal doen.
Toen ik 12 was kreeg ik mijn eigen hondje Dino een jack russel, Dino was mijn lust en mijn leven bij alles wat ik deed was dino een onderdeel.
Paardrijden mee achterop, fietsen mee, vissen mee.
Tot dat het na 3,5 jaar fataal werd toen hij tijdens het vissen achter een konijntje aan ging en over het spoor dook..en ik hem heb zien overlijden onder de trein, ineens stond alles op zijn kop ze hoorde me thuis 400 meter verder gillen en dino was er niet meer.
Ik heb nu een hele mooie extra herrinering aan mijn vriend De letter D op mijn enkel
Ik was zo verdrietig, dat mijn ouders uit wanhoop dezelfde week nog een ander hondje hebben gekocht als vriendinnetje en steun ( niet als vervanging!!)
Dit heeft me echt geholpen Amy is een kruising jack russel / teckel en cognac kleurig, Amy was mijn princesje en ging iedere week met mijn vader hardlopen, was wel eens 5 tot 10 min weg en dan snel weer terug bij mijn vader bij ons achterin de bossen.
En 16 februari Kwam Amy ineens niet meer opdagen.. verdwenen van de aardbodem mijn kleine dondersteen waar ik mijn behendigheid diploma's mee heb gehaald en agility deed.
Alles ingeschakeld, alle dierenartsen / asiels / amivedi, het plaatselijke krantje hier.. de telegraaf flyers opgehangen, marktplaats, forums en meer..
En nog steeds hebben we niets vernomen.. iedere dag in wanhoop waar is amy leeft amy nog?
we hebben al een dode hond bij mensen thuis opgegraven omdat hun die gevonden hadden en gewoon begraven en dachten dat het Amy was.
In verre staat van ontbinding Amy was het niet!! Gekke mensen zeg, om niets in te schakelen bah bah! Amy is en was ons kindje.
Amy is een 2 jarige kruising jack russel / teckel.
Is ruwharig en bruin kleurig.
Heeft een korte staar en heeft een klein wit plekje op haar buik.
Amy is niet gesterriliseerd, en wel gechipt.
Kan goed met andere honden / katten / kinderen en is erg speels.
Amy:

Nog steeds zijn wij iedere dag bezig om amy te vinden, dus als iemand iets weet of verdenkt! er is een BELONING!!
In tussen tijd is er wel een hondje bijgekomen Remy, bij onze bouvier Junior.
Remy is nu 13 weken oud, en is een corgi cardigan Blue merle hierbij een foto van toen we Hem net hadden:

Hoop zo al iets te verteld te hebben over onze hondjes.. en al het verdriet.
Liefs Lieke.