Uit alle berichten begrijp ik dat de Scalibor band een goede keuze is, alleen als ik daar op ga Googlen dan kom ik uit bij een tekenband. Is die ook tegen vlooien want ze hebben nog nooit een teek gehad maar met name Rakker is een echte vlooienmagneet
Ik heb van jullie al lang begrepen 1 vlo op de hond is 99 in huis. Ik zweer het, hier zitten ze op de reservebank onder de salontafel. Als het heel stil is kan ik ze horen juichen
Voor Molly zoek ik ook nog iets, op diverse Mops sites wordt afgeraden om een band te gebruiken bij een platte snuit. Maarree wat dan, haar nek is breder/dikker dan haar aardappel hoofdje, dus een band kan sowieso niet
Is het ook verstandig om eerst een knock-out middel te gebruiken op de honden (dan zijn ze geloof ik binnen 6 uur vlo vrij) en dan pas de band om te doen?
Binnenkort laten we het vloerkleed reinigen, kan ik er daarna vanuit gaan dat evt ongedierte ook dood is of moet het een speciale reiniging krijgen. Het kleed wordt pas weer neer gelegd als het kouder gaat worden? Wie weet raad?