Ik heb dat bij Kai dan nog een tijd zo gedaan:

Maar dat was enorm veel werk (verschillende elastiekjes, plastic,...) en Kai vond het maar niks.
De fokker die overgestapt is op leeuwhondjes is Kideros, tenzij er nog een andere is.
Moderator: moderatorteam

je hebt gelijk, die is dat. Ik kwam haar wel eens tegen op shows. Samen met mevr. Wubben.Linsey schreef:Ik geef ze hier niks meer om op te kauwen sinds Kai heel grote haarballen had uitgebraakt, ik vond dat maar niks moest dat zo in de darmen terechtkomen. Die haarballen waren zo groot dat ze er al enkele weken hadden moeten inzitten.
Ik heb dat bij Kai dan nog een tijd zo gedaan:
Maar dat was enorm veel werk (verschillende elastiekjes, plastic,...) en Kai vond het maar niks.
De fokker die overgestapt is op leeuwhondjes is Kideros, tenzij er nog een andere is.

Je hebt 50 pagina's te lezenassie2 schreef:hallo ik heb een leeuwhondje banjer
van 10 weekjes jong
en ben benieuwd naar alle verhaaltjes
Marie-Josée schreef:Je hebt 50 pagina's te lezenassie2 schreef:hallo ik heb een leeuwhondje banjer
van 10 weekjes jong
en ben benieuwd naar alle verhaaltjesSucces

Inderdaad.lunayvita schreef:Wuppy is toch waarmee Benthe steeds in de ring liep? Wordt toch ook een jaar of 6?
Ja ik denk dat ik het laat doen, dan hoef ik een minder in de gaten te houden met Andor
Inderdaad, en bij ons gebeurt dat ook altijd.blacky schreef:Het is overigens normaal roedel gedrag dat teven uit één roedel voor de pups zorgen, volgens mij is het zelfs zo dat hiervoor de schijnzwangerschappen bedoelt zijn.

Heb je ook een voorkant foto?lunayvita schreef:Brindle man is nog brindle man.
Isis is wat meer aan het verkleuren.....
Andor.
Isis