Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
jenn90 schreef:Doen jullie de lades allemaal in de vaatwasser?
Bij de beschrijving stond alleen afwassen en niet met een erg aggresief goedje afwassen.
Toen ie het nog deed toen deed ik ze inderdaad in de vaatwasser.
wenmart20 schreef:
Anne&Taar schreef:Lijkt mij harstikke leuk een droogmachine! Maar niet op een flat denk ik zo...
ik woon ook op een app met maar 1 slaapkamer.
ik zet m of onder de afzuigkap of op t balkon
bij mij staat ie ook altijd in de woonkamer (behalve in de zomer, dan in de tuin), afzuigkap heb ik niet dus ja.... maar ik let wel op wat ik erin doe, heb namelijk geen zin om m'n huis uit te stinken
YvetteJ schreef:De tilapia was gister klaar en is erg goed gelukt!! Rook gelukkig nergens naar in huis. De honden vinden het heerlijk dus dit is eentje voor herhaling vatbaar
YvetteJ schreef:De tilapia was gister klaar en is erg goed gelukt!! Rook gelukkig nergens naar in huis. De honden vinden het heerlijk dus dit is eentje voor herhaling vatbaar
Wat is tilapia?
vissie
Laatst gewijzigd door YvetteJ op 16 mar 2012 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Kalkoenfile ziet er raar uit, ongeveer 1,5 week geleden gedroogd zit een witte waas over. De honden net toch een stukje gegeven .....moet ik de rest maar weggooien?
monique1963 schreef:Kalkoenfile ziet er raar uit, ongeveer 1,5 week geleden gedroogd zit een witte waas over. De honden net toch een stukje gegeven .....moet ik de rest maar weggooien?
Denk toch dat dat schimmel is... Misschien net niet droog genoeg, te vet of niet de ideale bewaaromstandigheden, jammer!
mijn man vanmorgen naar de turkse slager gestuurd voor lamshart en hij heeft gelijk lamslong meegenomen. net alles gesneden en ligt in de droogmachine. ik benieuwd hoe het eruit komt en of het voor herhaling vatbaar is.
ellen
De droger is hier ook weer bezig.De bodem van het voorraadje kwam in zicht en een buur kwam gisteren bijna een kilo kipsnijsel brengen die nu dus in de droger zit
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Ik ga er een droger bij bestellen. Ik ben elke maand 3 dagen achter aan het drogen. Ik wil de roosters van de nieuwe droger bij in de oude droger doen, zodat ik 8 roosters ofzo kan stapelen. Kan ik er meer in kwijt. En dan heb ik nog een motortje op voorraad. Is er iemand die dit al doet en hoeveel roosters is dan het maximum?
Hij snort nu vrolijk en lamslong en lamsharten droog.
monique1963 schreef:Kalkoenfile ziet er raar uit, ongeveer 1,5 week geleden gedroogd zit een witte waas over. De honden net toch een stukje gegeven .....moet ik de rest maar weggooien?
Denk toch dat dat schimmel is... Misschien net niet droog genoeg, te vet of niet de ideale bewaaromstandigheden, jammer!
Dat is idd schimmel, dus maar niet meer geven.
Als ik gedroogd heb doe ik het in porties invriezen, zo kan ik een zakje uit de vriezer halen en binnen 10 minuten is dat ontdooid... ik had ook nog wel eens schimmel en dat vind ik gewoon zonde... en zo kan ik een flinke berg drogen in een weekend en heb ik een lekker voorraadje.
Ik droog ca 1x per maand, begin dan op vrijdag op 21.00 uur en het draait dan ca 3/4 keer tot maandagochtend..
Is echt leuk zo'n ding. Ik heb het weekend eendenvoetjes gedroogd. Zalig vinden ze dat.
In de schuur...en als ik ga kijken huppelen er 3 hondjes verwachtingsvol mee.
Ik heb ook eendevoetjes gedroogd, maar Sam durft het tot nu toe nog niet aan. Hij pakt ze wel aan, maar laat ze vervolgens vallen. Het lijkt wel alsof het hem te taai is.
Hoe lang laat je die drogen? Ik heb ze 9 uur laten drogen, dat leek me voldoende.
mex71 schreef:Ik heb ook eendevoetjes gedroogd, maar Sam durft het tot nu toe nog niet aan. Hij pakt ze wel aan, maar laat ze vervolgens vallen. Het lijkt wel alsof het hem te taai is.
Hoe lang laat je die drogen? Ik heb ze 9 uur laten drogen, dat leek me voldoende.
even een vraagje, ik heb pas kabeljauw huid al gedroogd gekocht,
nu heb ik aan de visboer hier gevraagd of die ook aan die huid kan komen,
dat niet wel zalmhuid neem aan dat de honden dat ook wel mogen ,toch?
dan droog ik die,