Ik ben Wim en woon in Zoetermeer. Onze hond Quincy is alweer een tijdje geleden overleden, maar we missen hem nog heel erg. Wij hebben nu nog een cavia en wat sierduiven en mijn schoonzoon en dochter hebben een complete dierentuin op de boerderij.
Mijn beroep is/was leraar Engels en daarnaast was ik de afgelopen tien jaar gedipl. homeopaat voor mens en dier (hoofdzakelijk als hobby)
Ik heb zeer veel gepost en ook veel artikelen geschreven op nagenoeg alle internationale (Engelstalige) forums.
Enkele dagen geleden ben ik gestart met een nieuw klein forum waarop ik gratis homeopathisch advies geef voor dieren. Leden van dit forum kunnen hier ook gebruik van maken (posten in gebrekkig Engels mag gerust wanneer men niet zo goed is in het schrijven van de Engelse taal......
Ik was aanvankelijk begonnen met gratis homeopathisch advies voor de mensen in arme landen zoals India, Pakistan, enz. omdat voor hen anders e.e.a. te duur zou worden of te ver weg woonden om naar een dierhomeopaat te kunnen.
Mijn forum adres is : http://homeo4animals.proboards.com
Vr. gr. Wim (Homeopaat)