Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Welke maat hondenhalsband?

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Zoran

Welke maat hondenhalsband?

Ongelezen bericht door Zoran »

Ik wil vast een hondenhalsband kopen voor mijn hond (grote poedel) als hij volwassen is maar weet niet welke maat halsband hij dan nodig heeft.

Hij zal op volwassen leeftijd ongeveer 25 kg. weet iemand welke maat halsband ik dan nodig heb?

B.v.d. :U:
Zoran

Re: Welke maat hondenhalsband?

Nanna schreef:Als hij volwassen is neem je hem mee naar de de dierenwinkel en gaat daar dan het één en ander passen. En dan neem je van de passende halsbanden de leukste. :19:
De halsband die ik graag wil zijn niet altijd te koop en ik ben bang dat ze binnenkort zijn uitverkocht dus wilde ik er nu al één aanschaffen, anders had ik echt wel gewacht maar Zoran is nog maar 5 maanden dus zal nog wel wat groeien vandaar.... :)
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

ik gok een cm of 40 :F:
Maar ik gok he :)
Zoran

Er zijn volgens mij mensen op dit forum die wel een grote volwassen poedel bezitten, kunnen jullie mss even meten welke maar halsband jullie hond draagt? :?:
disa
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Grote Poedel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door disa »

Heb net een nieuwe halsband voor onze grote poedel Lola (net 1 jaar) gekocht die kan je verstellen van 34 tot 56 cm. Heb even haar halsomtrek gemeten en dat is 37 cm. Is dus wel een teef. Dat zal misschien ook wel schelen.
Zoran

disa schreef:Heb net een nieuwe halsband voor onze grote poedel Lola (net 1 jaar) gekocht die kan je verstellen van 34 tot 56 cm. Heb even haar halsomtrek gemeten en dat is 37 cm. Is dus wel een teef. Dat zal misschien ook wel schelen.

Ja idd een reu of een teef zit volgens mij ook wel een verschil, maar in ieder geval bedankt voor de moeite :roos:
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”