Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Nanna schreef:Als hij volwassen is neem je hem mee naar de de dierenwinkel en gaat daar dan het één en ander passen. En dan neem je van de passende halsbanden de leukste.
De halsband die ik graag wil zijn niet altijd te koop en ik ben bang dat ze binnenkort zijn uitverkocht dus wilde ik er nu al één aanschaffen, anders had ik echt wel gewacht maar Zoran is nog maar 5 maanden dus zal nog wel wat groeien vandaar....
Er zijn volgens mij mensen op dit forum die wel een grote volwassen poedel bezitten, kunnen jullie mss even meten welke maar halsband jullie hond draagt?
Heb net een nieuwe halsband voor onze grote poedel Lola (net 1 jaar) gekocht die kan je verstellen van 34 tot 56 cm. Heb even haar halsomtrek gemeten en dat is 37 cm. Is dus wel een teef. Dat zal misschien ook wel schelen.
disa schreef:Heb net een nieuwe halsband voor onze grote poedel Lola (net 1 jaar) gekocht die kan je verstellen van 34 tot 56 cm. Heb even haar halsomtrek gemeten en dat is 37 cm. Is dus wel een teef. Dat zal misschien ook wel schelen.
Ja idd een reu of een teef zit volgens mij ook wel een verschil, maar in ieder geval bedankt voor de moeite