Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Ik heb een soortgelijke borstel, maar dan in een driehoekachtige vorm. Haren uit kleding, kleden etc, nee daar vind ik hem niet goed voor. Wel voor de honden. Ik borstel ze er altijd mee na om de laatste losse haren eraf te krijgen.
Die van mij was iets van €2,95 bij de dierenwinkel. Vroeger had je dit soort borstels ook in handschoenvorm, maar of die nog bestaan geen idee. De blokker verkocht ze altijd.
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Ik denk eerlijk gezegd dat je hier niets aan hebt. Een goede stofzuiger met een praktische harenborstel werkt perfect. In iedergeval wel voor je meubels en vloer.
Wat kledig betreft heb ik daar ook niet zoveel last van omdat ik een droger gebruik. Ik heb een kat in huis en die verhaart soms. Zodra mijn kleding uit de droger komt zit er geen haar meer in, maar wel in de pluizenzeef van mijn droger.
Ik heb de mijne een paar dagen geleden binnen gehad. Ik vind hem prima werken, maar wel even buiten doen (voor kleding dan, met meubels wordt dat wat lastig), want de haren blijven er niet in 'plakken' en vallen er dus af.