Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gamma!

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Wilm@

Gamma!

Ongelezen bericht door Wilm@ »

Die heeft deze week 'n schitterende hondenlounger in de aanbieding. Folder: pagina 78-79

Klik Daarna op 'bekijk de nieuwe folder' klikken.
Ik heb de Taupe kleur genomen en ik moet zeggen: voor dat geld is het kleed niet slecht. Niet te dik en niet te dun. En de hoes kun je gewoon afspoelen met de tuinslang. Goede rits om de vulling eruit te halen. Geen bolletjesvulling :ok:
Hier is de grootste maat al uitverkocht.
Sanner
Zeer actief

Re: Gamma!

Ongelezen bericht door Sanner »

Ziet er goed uit ja! Goede tip
Afbeelding
nomo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door nomo »

Ik had hem ook gezien! Helaas moest ik vandaag de hele dag op cursus en kon ik hem niet halen. Ik hoop dat ik morgen de grootste maat nog kan krijgen. Mooi om te weten dat de kwaliteit ook oké is :ok:
Wilm@

Ongelezen bericht door Wilm@ »

Ik vind de vulling iets zacht. Maar dat gevoel heb ik al snel hoor. Als je een benchkleed neemt is de vulling -in verhouding- wel beter. De hoes is zo schitterend dat ik het geld wel waard vond. Hier, op de maandagochtendmarkt, ga ik een schuimrubberen matras halen en die als vulling erin stoppen. Die hondenlounger kan echt jaren mee!
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”