Lieve dierenvrienden,
Even voorstellen, mijn naam is Sanne, 25 jaar oud en afgestudeerd
aan de Hoge Hotelschool in Maastricht en ondertussen twee jaar werkzaam in de financiele sector.
Mijn vriend, Erik, 31 jaar oud werkzaam in de sociale sector.
20 januari hebben wij Emma van een stichting in Spanje geadopteerd (
het ame meisje had eerste de naam Jimmy hihi). Ze is echt een fantastische hond!!
Zo trouw, zo lief en ze wilt t altijd zo goed voor ons doen. We zijn echt stapelgek op Emma!!

Daarnaast hebben we ook twee hele lieve poezen via zwerfkat in nood geadopteerd... onze mooie vlokje en flensje

We hebben ons hier geregistreerd omdat we merken dat er vrij weinig activiteiten zijn voor
honden en baasjes samen (denk hierbij aan allerlei dingetjes zoals vakanties samen waarbij zowel
voor de hond en het baasje faciliteiten zijn opgezet. Maar ook andere ideeen vinden wij interessant).
Ook willen wij daarbij dieren opvangen die helaas geen thuis meer zullen krijgen door bijvoorbeeld
missende ledenmaten of ouderdom.
Daarom hebben wij een site opgericht villaviervoeter. Ons doel is om veel ideeen te ontvangen.
Zouden jullie misschien zo vriendelijk willen zijn om wat leuke ideeen achter te laten. De hoofdvraag is dan":
Welke faciliteiten/service/activiteiten missen jullie nu en waarom is dit zo belangrijk?
Wij hebben absoluut niet de intentie om leden in te pikken (onze site heeft een heel andere insteek bovendien is
hij niet professioneel als die van jullie. Wij willlen alleen omwille van de dieren ideeen ontvangen. Hiermee kunnen"
we in de toekomst veel diertjes helpen (dit is mijn droom)..
Wij zouden het fijn vinden als mensen met goede ideeën zich zouden registreren op ons forum!
Hartstikke bedankt in ieder geval!!!