Ik ben Luna, 20 jaar oud. Ik ben net samen gaan wonen met mijn vriend, en wij hebben onmiddelijk besloten om er een hond bij te nemen! Ik heb al vanaf mijn geboorte honden gehad, en het zijn er in totaal een stuk of 14 geweest ... heel wat dus! Vandaar dat zodra ik op mezelf ging er dus ook zeker een hond moest komen! Er was geld en tijd voor, dus waarom niet?
Ik heb bij mijn moeder thuis mijn 4 druifjes achter moeten laten, maar moeders woont dichtbij dus ik kan altijd even knuffelen. Hieronder een foto van mijn laatste 4 hondjes in het ouderlijk huis

Pronto wilt zich ook graag even voorstellen!!
Hallo allemaal!
Ik ben Pronto, ik ben geboren op 1 februari 2012. Bijna 5 maanden oud dus nu! Ik ben een kruising Galgo espagnol x (waarschijnlijk) boxer. Bij mij zie je het boxer niet zo terug, maar bij mijn broertje wel duidelijk! Ik ben geboren in Spanje, en ben daar opgevangen door stichting de spaanse viervoeter. Toen ik 3,5 maand oud was ben ik naar Nederland gekomen en ben ik bij Luna en Kjeltt terecht gekomen.
Thuis ben ik meestal rustig, en lig ik lekker veel te slapen en te groeien. Ik ben in 6 weken tijd al 6 kilo aangekomen, en 7 cm gegroeid! Het gaat goed dus hier! Als ik buiten ben hou ik van heel veel rennen, vooral achter de bal aan! Mijn beste vriendje is een Beagle van 11 maanden oud, waar ik het liefst de hele dag mee aan het stoeien ben!
Als jullie nog wat over mij willen weten hoort mijn baasje het graag! Hier wat mooie foto's van mij!
Hier net uit Spanje aangekomen, nog niet zo mooi, maar wel heel vrolijk!
Spelen met de bal!

Natte pootjes halen met pappa, voor het eerst op het strand!
favoriete hobby!Dat was het dan!!
Groetjes & Poot,
Luna en Pronto