Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondentas
Moderator: moderatorteam
-
Jessica3787
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Terriermixje
- Aantal honden: 1
Hondentas
Ik met de auto naar Spanje en neem Kisses mee. Onderweg moeten we natuurlijk regelmatig stoppen en we moeten een overnachting doen. Nu lijkt een tas me erg handig, ze is helaas uit haar oude tas gegroeid. Ze weegt 7,5 kg. Iemand nog een tip voor een betaalbare tas die handig is en groot genoeg. Ze is zo groot als een Jack Russell.
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Hondentas
ik zou gewoon de kleinste maat opvouwbare bench nemen..daar zitten ook handvaten aan om te dragenJessica3787 schreef:Ik met de auto naar Spanje en neem Kisses mee. Onderweg moeten we natuurlijk regelmatig stoppen en we moeten een overnachting doen. Nu lijkt een tas me erg handig, ze is helaas uit haar oude tas gegroeid. Ze weegt 7,5 kg. Iemand nog een tip voor een betaalbare tas die handig is en groot genoeg. Ze is zo groot als een Jack Russell.
http://www.witjesverzendhuis.nl
je hebt ze al vanaf 14,95

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
-
Jessica3787
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Terriermixje
- Aantal honden: 1
Bedankt voor je antwoord. Het punt is dat ik haar ook naar het toilet mee wil nemen enzo onderweg. Ik ga alleen rijden en wil haar natuurlijk liever niet in de auto laten. Ik dacht in een onopvallende tas valt het wat minder op en tilt ze makkelijk mee naar binnen...RachelleAmericanBulldog schreef:ik zou gewoon de kleinste maat opvouwbare bench nemen..daar zitten ook handvaten aan om te dragenJessica3787 schreef:Ik met de auto naar Spanje en neem Kisses mee. Onderweg moeten we natuurlijk regelmatig stoppen en we moeten een overnachting doen. Nu lijkt een tas me erg handig, ze is helaas uit haar oude tas gegroeid. Ze weegt 7,5 kg. Iemand nog een tip voor een betaalbare tas die handig is en groot genoeg. Ze is zo groot als een Jack Russell.
http://www.witjesverzendhuis.nl
je hebt ze al vanaf 14,95
Ik heb nu deze maar daar past ze dus net niet meer in http://petvision.nl/hondentas-eva.html
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
Ik heb deze

gekocht bij witjesverzendhuis. kijk bij honden trolly. Mijn honden wegen 8.5 kg en hebben een lange rug. Laika past nog net in deze tas maar het is dan ook maar voor eventjes.
Hij kan als een rugzak op je rug. Maar om vanuit de auto mee te nemen naar een restaurant is het wel makkelijk. (als rugzak loopt hij niet echt fijn)

gekocht bij witjesverzendhuis. kijk bij honden trolly. Mijn honden wegen 8.5 kg en hebben een lange rug. Laika past nog net in deze tas maar het is dan ook maar voor eventjes.
Hij kan als een rugzak op je rug. Maar om vanuit de auto mee te nemen naar een restaurant is het wel makkelijk. (als rugzak loopt hij niet echt fijn)