Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Kristina schreef:
Gewoon een stempelkussen kopen en de honden eroverheen laten lopen...heb je ook pootjes erop
Dát is een idee
Ik moet om naar de ikea te gaan, zeker een half uur rijden, dat is mijn wat te ver voor een goedkope hondendeken. Moet ik gelijk een hele stapel meenemen om de benzine kosten er uit te krijgen.....
Groetjes van Gon, Famke, en poezebeest Ayla, een kleine doerak...
massam schreef:sam ook, ze staken uit zijn vacht, hongen aan zijn bek en zaten op zijn kop.
en hij keek met een blik van: vrouwtje! hou dit nu zo gekomen is? ik heb gééén idee! doe jij snel weer maken nou?
ja bij Xantos ook... staken overal uit... en hij keek echt zo van: ik was het niet hoor... ik weet van niks.. dat is net zomaar ineens over mee heen gevallen
toen ik 2,5 jaar geleden ging verhuizen en de kennel aan het afbreken was, kwam ik nog overal veren tegen
Kristina schreef:
Gewoon een stempelkussen kopen en de honden eroverheen laten lopen...heb je ook pootjes erop
Dát is een idee
Ik moet om naar de ikea te gaan, zeker een half uur rijden, dat is mijn wat te ver voor een goedkope hondendeken. Moet ik gelijk een hele stapel meenemen om de benzine kosten er uit te krijgen.....
Gewoon een lijstje maken met wat je nog moet hebben van de IKEA en daar ook lekker eten, heb je meteen een dagje uit
Kristina schreef:
Gewoon een lijstje maken met wat je nog moet hebben van de IKEA en daar ook lekker eten, heb je meteen een dagje uit
Ja inderdaad Dat wordt hem voorlopig dus nog niet. Mijn lijstje is nog niet lang genoeg
Trouwens ik daar eten Zodra ik daar ben (Groningen) zit het hele restaurant helemaal vol, en zodra ik klaar ben met winkelen ook weer Dan moet ik zorgen dat ik voor openingstijd daar ben, kan ik mischien daar een ontbijt krijgen
Kristina schreef:
Ja inderdaad Dat wordt hem voorlopig dus nog niet. Mijn lijstje is nog niet lang genoeg
Trouwens ik daar eten Zodra ik daar ben (Groningen) zit het hele restaurant helemaal vol, en zodra ik klaar ben met winkelen ook weer Dan moet ik zorgen dat ik voor openingstijd daar ben, kan ik mischien daar een ontbijt krijgen
Kristina schreef:
Voor de deur liggen lekker vroeg
Slaapzak mee
Kristina schreef:
Dát is een idee
Nu maak je me heel nieuwsgierig waar in Friesland je dan woont, want ook wij moeten ong een halfuur rijden om bij de Ikea te komen!