Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat voor hondenmand hebben jullie?
Moderator: moderatorteam
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Re: Wat voor hondenmand hebben jullie?
hahaha cookie, ik denk dat er héél weinig hondenmensen zijn zonder die grijze kleedjes!

- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Aantal honden: 2
Ik heb altijd Yap manden voor de honden en ze vinden het heerlijk.

-
kiki78
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
Hier staat een rietenmand met vetbed, een kleine plastic mand met fleecedeken, 1 grote plastic mand met vetbed, een poef voor de honden er ligt 1 dubbel gevouwen dekbed en nog een vetbed op de grond. En waar slapen ze nu? op het laminaat. Daan ligt wel vaak in een mand of op een vetbed.

- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
NIna heeft nu een babybedje van ikea met matrasje en kussens (bijoassend bij mijn bankstel)

Pfaff heeft een groot dik vierkant matrasje( ook met een bijpassende hoes)
aangezien ze de sinds de vakantie steeds samen liggen ga ik het oude kinderbedje van Shaggy en Nina uit de garage halen en opnieuw verven en dan komt dat ipv Nina's bed en Pfaff's kussen
hier Nina en Shaggy

Pfaff heeft een groot dik vierkant matrasje( ook met een bijpassende hoes)
aangezien ze de sinds de vakantie steeds samen liggen ga ik het oude kinderbedje van Shaggy en Nina uit de garage halen en opnieuw verven en dan komt dat ipv Nina's bed en Pfaff's kussen
hier Nina en Shaggy

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
massam schreef:ik heb alle soorten manden en kussens al de revue laten passeren hier...
het enige waar ze écht graag inliggen is zo'n afgrijslijke plastic bak met een hoofdkussen van de action erin en een vetbed
zo eentje:
Finn is geen hondenmand hond. Hij ligt op een kleedje of zo'n klein kussentje van de Action. De mand die hierboven staat heb ik gekregen van een gulle gever, stond ineens op mijn terras, maar omdat geen van beiden erin gingen heb ik die weggegeven aan de fokster van Bluf. Heb toen een leuke rieten hondensofa gekregen van de fokster van Bluf.

Deze werd goed gebruikt door kat en Bluf, maar toen Bluf bij de fokster verbleef om te bevallen en de pupjes groot te brengen is deze sofa vakkundig gesloopt door Finn
Toen kreeg ik van iemand weer zo'n plastic hondenmand in het zwart. Bluf gaat daar af en toe ook in liggen. Dus die laat ik maar staan. Maar volgens mij hoeven die hondenmanden voor hun niet zo. Ik heb dus een paar kussentjes bij de lidl vandaan, en daar liggen ze beneden wel op, en boven soms, maar ik heb ook vloerbedekking boven, het is hier toch wel zacht liggen
- sTefaniA
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
Diesel slaapt in een nepleren mandje dat ik van mijn zus gekregen heb, het past maar net maar hij ligt er zo graag in. Wel met een kussen en drie dekens anders wil hij er niet in.
Slechte telefoonfoto maar hij lag zo lief te lachen.

Ik wil wel graag nog een grote mand die bij het huis past, ik heb ook wel zo'n lelijk plastieken ding in de keuken maar ik wil nu toch graag een echte mooie.
Slechte telefoonfoto maar hij lag zo lief te lachen.

Ik wil wel graag nog een grote mand die bij het huis past, ik heb ook wel zo'n lelijk plastieken ding in de keuken maar ik wil nu toch graag een echte mooie.
- mirretje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): een mechelse herder
massam schreef:wel! je neemt die leuke bij mij mee! dan heb jij iets leuks in huis en ik ben eraf!mirretje schreef:nou onze hond ligt op een oud tuinkussen van een tuinbank (groot/dik rechthoekig kussen) met daaroverheen een fleecekleed gewikkeld. Maar hij ligt het liefst op de bank bij ons of op de grond voor de bank. En als we niet thuis zijn ligt hij op de mat hij de voordeur. Dus ik ga ook geen mand halen want dat heeft toch geen zin ben ik bang..
kijk nou hoe zoet!!!
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

- Jippie21
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Shihtzu
Dit vind ik wel zo'n leuke mand! Ik heb een hele creatieve zwager die ik maar eens lief aan moet kijken....Veronique & Kyra schreef:Een mand die mijn vriend zelf gemaakt heeft:
Jip heeft een prinsessenmand (ja, Jip is een jongen) en hij slaapt er nooit in, in mijn slaapkamer slaapt ie op bed of op zijn eigen kussen met vetbed... En in de huiskamer ligt een heel groot kussen voor Jippemans!