ZaZa slaapt nu bij mijn vriend op de slaapkamer. Het is een appartement, dus alles is gelijkvloers.
Binnenkort gaan we samenwonen en dan is het de bedoeling dat ZaZa beneden gaat slapen.
Wat is nu wijsheid: haar nu alvast alleen laten slapen in de woonkamer in het appartement of straks gewoon vanaf het begin alleen beneden laten slapen in mijn huis?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat is wijsheid?
Moderator: moderatorteam
- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Aantal honden: 1
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Wat is wijsheid?
Ik denk dat je moet kijken of de hond gevoelig is voor veranderingen....zo ja dan plaats eerst eens een hekje in de deur zodat de hond je vriend wel nog ziet maar er niet bij kan....maar als ik het bij mijn honden bekijk zou ik gewoon in het nieuwe huis de deur achter me dichttrekken en ze zouden gewoon gaan slapen...
Op vakantie mogen ze ook altijd bij ons...maar zodra we thuis zijn slapen ze weer gewoon beneden.
Op vakantie mogen ze ook altijd bij ons...maar zodra we thuis zijn slapen ze weer gewoon beneden.

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
-
miekmiek
Nieuw huis, nieuwe regels. Ik zou proberen dan de ommezwaai te maken maar als het teveen stress meebrengt zou ik het hele plan overboord smijten en haar lekker boven laten slapen.
-
Neeltje
Dat dus, nieuw huis nieuwe regels, denk dat dat de minste problemen geeft. Als de hond van mijn vriendin hier logeert, slaapt hij ook beneden, thuis op bed, maar ik kan hem niet de trap op- en afdragen. Geeft geen problemen.