Ik hoop op dit forum informatie te lezen over honden, leuke verhalen etc. en misschien zelf ook wat informatie te kunnen geven.
Vragen staat vrij dus als iemand vragen heeft .... stel ze gerust
Moderator: moderatorteam

Dank je wel, namens mij, Maylo en Donny, ik had je berichtje hier nog niet gezienDeDiana schreef:Welkom! Leuk, nog een collie - en ik vind je kruising ook super

Dank je wel Luckyday, wat een leuke foto in je onderschriftLuckyday schreef:welkom!

TARAKDank je wel voor je welkom! Wat ontzettend leuk! Je hebt een mooie collage in je onderschrift staan hoor, echt gaaf! Dat is een hele tijd al dat je Collies hebt. Ik ben met een Collie opgegroeid, ik weet niet beter dan dat er een Collie was. Toen hij overleed heb ik mijn ouders hun hoofd krom gezeurd en kwam er uiteindelijk weer een Collie. Mijn 1e eigen Collie kocht ik toen ik aardig gesetteld was. Een klein half jaar daarvoor hadden we een Maltezertje gekocht. Vier poten op 1 buik waren die twee.freskin schreef:Welkom op het forum, Brenda!![]()
Hier ook een collie liefhebber. Ik heb al 34 jaar collies. Mooie honden heb je! Die kruising is ook mooi, zeg!![]()
Veel plezier hier!

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteDank je wel Ptje, erg lief hoor al die "welkom op het forum berichtjes", ik sta er versteld van eigenlijk, je voelt je gewoon gelijk welkom, haha.Ptje schreef:Welkom op dit forum, je hebt mooie honden.
Veel plezier op dit forum gewenst.