Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lijkenlucht
Moderator: moderatorteam
-
dogo4ever
- Zeer actief
Re: Lijkenlucht
En tomatenketchup helpt ook tegen de lucht van het rollen in een lekkere rotte vis.
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Goed om te weten! bedankt!
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- Sanne&Bo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mocht 13 jaar het baasje zijn van Bo en Boets ♥️
Oe ik krijg jeuk van die foto van 'het lijk'. 
Bo en Boets, we denken nog elke dag aan jullie <3
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
- Aantal honden: 1
Tara schreef:Mijke, ik vind je heel erg lief, maar ik geloof hier echt geen zak van.mijke schreef: Oor had hier laatst een aanvaring met een levende muskusrat, recht voor mijn voordeur. Hij vloog van uit mn portiekje zo achter mn fiets.
Ik denk dat je gewoon een ordinaire rat hebt getroffen, muskusratten plegen doorgaans niet bij Grunningse voordeuren te zitten om zich achter fietsen te verschansen bij het ontwaren van een hond.
Muskusrat:
Bruine rat:
Het was toch echt een muskusrat hoor! Ik woon niet zo ver bij die sloot vandaan waar dit lijkending is getroffen (tenminste dat gok ik
-
Muk
Daar bestaat een geniaal topic van op het hf, inclusief foto's van de hond ingezeept met tomatenketchup.dogo4ever schreef:En tomatenketchup helpt ook tegen de lucht van het rollen in een lekkere rotte vis.
Het was de hond van Maylala geloof ik.
- Sarah5
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle - Aantal honden: 2
Getverdemme die foto
Wel handige tips hier, vreten ze iets smerigs kaas geven rollen ze er in tomatenketchup er op
Wel handige tips hier, vreten ze iets smerigs kaas geven rollen ze er in tomatenketchup er op
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Ik zou mezelf ook niet geloofd hebben hoorTara schreef:Okee, in that case geloof ik je.mijke schreef:Tara schreef:Mijke, ik vind je heel erg lief, maar ik geloof hier echt geen zak van.mijke schreef: Oor had hier laatst een aanvaring met een levende muskusrat, recht voor mijn voordeur. Hij vloog van uit mn portiekje zo achter mn fiets.
Ik denk dat je gewoon een ordinaire rat hebt getroffen, muskusratten plegen doorgaans niet bij Grunningse voordeuren te zitten om zich achter fietsen te verschansen bij het ontwaren van een hond.
Het was toch echt een muskusrat hoor! Ik woon niet zo ver bij die sloot vandaan waar dit lijkending is getroffen (tenminste dat gok ik). En ze zijn hierzo overal flink in de grond, bij de riolen en bij die sloot bezig, dus dat beest kan maar zo maar verdwaald zijn. Hij zag er iig niet uit alsof ie intentioneel in mijn portiek stond te chillen
![]()
Ik dacht dat je in de binnenstad van Grunning' woonde. In stedelijk gebied lijkt een occasionele ontmoeting met een muskusrat me tamelijk ongeloofwaardig.
Overigens zijn het heel schone diertjes hoor, familie van de woelratten.
Voordat muskusratten van de jachthondenproeven werden geweerd, moesten mijn honden ze wel eens apporteren, dat deden ze altijd heel graag.
- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Zelfs in de binnenstad van Groningen zitten ze, er was (of is nog steeds) overlast van, je ziet ook regelmatig van die vallen die uitgezet zijn in het kanaal met zo'n dood beest er in 
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
en heeft het geholpen?Muk schreef:Daar bestaat een geniaal topic van op het hf, inclusief foto's van de hond ingezeept met tomatenketchup.dogo4ever schreef:En tomatenketchup helpt ook tegen de lucht van het rollen in een lekkere rotte vis.![]()

- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
Ben ik de enige die het rete knap vind dat je die smurrie uberhaupt weet te identificeren tot een rat achtige?
Voor mij had het alles kunnen zijn.
Gadverdamme.
Voor mij had het alles kunnen zijn.
Gadverdamme.

- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
Gevonden!Pepie schreef:en heeft het geholpen?Muk schreef:Daar bestaat een geniaal topic van op het hf, inclusief foto's van de hond ingezeept met tomatenketchup.dogo4ever schreef:En tomatenketchup helpt ook tegen de lucht van het rollen in een lekkere rotte vis.![]()
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)