Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
gerda__b schreef:
Nee hoor die neemt mijn dochter ook altijd mee samen met Joy onder het dekbed
Hahaha, lekker warm !
Ik rits mijn slaapzak altijd helemaal los en Gijs ligt dan ook heerlijk strak tegen me aan.
*ik kan ook niet tegen dat klemdraaien in die slaapzak *
Rugzak...hoeveel liter hebben jullie ? 20 ?
Ow..en zwemkleding ?
gerda__b schreef:
Nee hoor die neemt mijn dochter ook altijd mee samen met Joy onder het dekbed
Hahaha, lekker warm !
Ik rits mijn slaapzak altijd helemaal los en Gijs ligt dan ook heerlijk strak tegen me aan.
*ik kan ook niet tegen dat klemdraaien in die slaapzak *
Rugzak...hoeveel liter hebben jullie ? 20 ?
Ow..en zwemkleding ?
Ik kan ook niet tegen dat vast draaien en Macho mag ook graag tegen mij aanliggen. Misschien dat een dekbed dan toch niet zo verkeerd is
Een grote rugzak hoeft volgens mij niet, 20 liter lijkt mij meer dan voldoende
Zwemkleding... uhm... we doen geen miss verkiezing (niet dat ik dan enig kans zal maken ) ik neem een badpak en tankini mee en ik zie wel waar het schip strand
Maar zouden wij ook gaan zwemmen dan ? *verwacht geen klap meer van de zomer *
Anders moet ik ook nog iets van badkleding halen.
Ik ga van de week sowieso even shoppen voor een rugzak.
Hilly opperde dat er die dag ook zwemmen met de hond was in het zwembad in Sellingen. Maar dat is maar tot vier uur, en ik denk niet dat we dat redden.
Ik heb ook zo'n matje, twee zelfs. Eentje onlangs voor 12,50 bij de gamma ook oid. En een slaapzak voor dezelfde prijs. Ik neem ook wel eens een dekbed mee hoor. Vroeger, toen we met de caravan op vakantie gingen en ik dus in een tentje er naast, ging m'n matras gewoon mee...
Ik hoop voor je dat hij lekker zit, mijn ervaring met (grotere) rugzakken is dat je die eigenlijk echt wel moet passen en je moet laten adviseren in een goede buitensportzaak, als een rugzak niet bij je lichaam past dan zit hij echt niet lekker en krijg je last van schouders en/of rug.
Nu is dat voor 2x een dag niet zo belangrijk als wanneer je zo'n ding de hele week op hebt (zoals ik straks weer in Oostenrijk), maar toch. 30 Liter lijkt me trouwens voor een weekendje vrij groot, als hij niet goed beladen is of gewoon te leeg, dan draagt hij ook minder prettig.
Ik hoop voor je dat hij lekker zit, mijn ervaring met (grotere) rugzakken is dat je die eigenlijk echt wel moet passen en je moet laten adviseren in een goede buitensportzaak, als een rugzak niet bij je lichaam past dan zit hij echt niet lekker en krijg je last van schouders en/of rug.
Nu is dat voor 2x een dag niet zo belangrijk als wanneer je zo'n ding de hele week op hebt (zoals ik straks weer in Oostenrijk), maar toch. 30 Liter lijkt me trouwens voor een weekendje vrij groot, als hij niet goed beladen is of gewoon te leeg, dan draagt hij ook minder prettig.
Het is in eerste instantie even kijken voor dit weekend in Groningen.
De rugzakken zijn nog wel vrij prijzig en eerst maar even kijken hoe het loopt met een rugzak , hoe zo'n weekend bevalt ( nu verwacht ik een geweldig weekend hoor, daar niet van ! ) voordat ik echt een fijne, goed aangepaste koop. 2 daagjes zou ik wel moeten redden neem ik aan met een( als het zo uitpakt) niet zo heel fijne rugzak .
Is het niets..gaat ie zo MP weer op.
MJ schreef:
Het is in eerste instantie even kijken voor dit weekend in Groningen.
De rugzakken zijn nog wel vrij prijzig en eerst maar even kijken hoe het loopt met een rugzak , hoe zo'n weekend bevalt ( nu verwacht ik een geweldig weekend hoor, daar niet van ! ) voordat ik echt een fijne, goed aangepaste koop. 2 daagjes zou ik wel moeten redden neem ik aan met een( als het zo uitpakt) niet zo heel fijne rugzak .
Is het niets..gaat ie zo MP weer op.
Voor het weekend zal het best wel gaan denk ik. En wie weet past hij wel als een tweede huid.
Ik had een slaapzak mee, die helemaal open was geritst. Dat legde ik voor de helft op het matje. De andere helft was dan voor Sam. Ik sliep dan onder mijn meegebrachte dekbed. Ideaal.
Hilly45 schreef:Ik had een slaapzak mee, die helemaal open was geritst. Dat legde ik voor de helft op het matje. De andere helft was dan voor Sam. Ik sliep dan onder mijn meegebrachte dekbed. Ideaal.
Ik denk dat je gewoon mee moet om een demonstratie te geven. Van zowel hoe je warm te houden gedurende de nacht, als het droog in een kano stappen
Hilly45 schreef:Ik had een slaapzak mee, die helemaal open was geritst. Dat legde ik voor de helft op het matje. De andere helft was dan voor Sam. Ik sliep dan onder mijn meegebrachte dekbed. Ideaal.
Ik denk dat je gewoon mee moet om een demonstratie te geven. Van zowel hoe je warm te houden gedurende de nacht, als het droog in een kano stappen
Ja vind ik ook snap er nu helemaal NIETS van
Those who know don't speak....and those who speak don't know ;)
06-06-2003 - 29-04-2015 Branca.
06-01-2007 - 24-02-2016 Cayuse.
09-08-2005 - 01-03-2016 Brandy.
05-07-2005 - 04-07-2017 Sita.
26-03-2008 - 06-08-2018 Centho.
26-03-2008 - 13-06-2025 Dyani
Haha, en dan jullie kijken 's NachtstrandwandelingWie en Sam er vandoor, want die vind de tent toch wel eng.... En hijmdan blaffen en op vijf meter afstand staan en het commando 'hier'. Niet meer kennen...... Nee, ik heb het heeeel goed uitgelegd.
Hilly45 schreef:Haha, en dan jullie kijken 's NachtstrandwandelingWie en Sam er vandoor, want die vind de tent toch wel eng.... En hijmdan blaffen en op vijf meter afstand staan en het commando 'hier'. Niet meer kennen...... Nee, ik heb het heeeel goed uitgelegd.
Hilly45 schreef:Haha, en dan jullie kijken 's NachtstrandwandelingWie en Sam er vandoor, want die vind de tent toch wel eng.... En hijmdan blaffen en op vijf meter afstand staan en het commando 'hier'. Niet meer kennen...... Nee, ik heb het heeeel goed uitgelegd.
FF een vraagje jullie gaan waarschijnlijk vrijdags al heen he...??
Met een beetje mazzel viert mijn zoon zijn verjaardag een week eerder
Dus dan zouden we ook vrijdagavond heen kunnen.
Nu is dus mijn vraag staat er voor die vrijdagavond nog wat op het programma....(ivm mijn werk.)
Want dan zou ik iets eerder vrij moeten vragen anders red ik het waarschijnlijk niet.....qua lopen.
Voor mensen op een luchtbed is dit wel een heel goed idee, anders is je lichaam de hele nacht bezig om de lucht in het luchtbed te verwarmen. (kortom: je hebt het koud). Zorg voor een extra laagje onder je slaapzak
Ook altijd handig: een stukje touw c.q. waslijn. Het nml altijd lekker om je handdoek uit te hangen en zo laten drogen.
gerda__b schreef:FF een vraagje jullie gaan waarschijnlijk vrijdags al heen he...??
Nu is dus mijn vraag staat er voor die vrijdagavond nog wat op het programma....(ivm mijn werk.)
Want dan zou ik iets eerder vrij moeten vragen anders red ik het waarschijnlijk niet.....qua lopen.
Vrijdag avond is het om acht uur verzamelen op de camping. Dan tent uitzoeken/opzetten. Er is dan een avond wandeling van een uurtje of zo, we lopen vanaf de camping.
Tent uitzoeken/opzetten.....ohjee.
Ik heb zelf zo'n kabouterplop tentje ....je weet wel, die zelf openklapt. Daarvan weet ik hoe ik hem op moet zetten ( da's niet moeilijk ) ...okay...het invouwen , daarrrr moet ik weer even op oefenen.
8 uur verzamelen daar ?
Oh leuk meiden....ik heb er ongelooflijk veel zin in !
gerda__b schreef:FF een vraagje jullie gaan waarschijnlijk vrijdags al heen he...??
Vrijdag avond is het om acht uur verzamelen op de camping. Dan tent uitzoeken/opzetten. Er is dan een avond wandeling van een uurtje of zo, we lopen vanaf de camping.
Uhhhhhhh en als het mij/ons niet lukt dan zetten jullie vast wel een tentje voor ons op toch
gerda__b schreef:
Uhhhhhhh en als het mij/ons niet lukt dan zetten jullie vast wel een tentje voor ons op toch
Is niet om te lachen hoor
Oh jawel....want ik zag onder andere mezelf al met tent en al op mijn kop liggen 's nachts. *heeft behalve haar kabouterplop tent nog nooit een andere tent opgezet*
Dan neem je die toch mee
Wij hebben zelf zo'n hele grote tent maar mijn dochter is detentopzetstervanons
Met de dogtrail mag ik me daar weer mee gaan bemoeien