maar ik ga morgen richting Drunense duinen, bij de ijsbaan, en wil daar een stuk gaan wandelen.
mocht iemand interesse hebben, lijkt me heel gezellig
Moderator: moderatorteam

SannePP schreef:Heyy de schapen zijn er!! Wat zijn het er veeeeeel!
Volgende keer eerder roepen goed, dan ga ik wel mee!

Pff sorry, ben vandaag niet in staatJeannettebo schreef:was je reu er niet bij?
@ Sanne, heb je vandaag nog zin? ik wil met het gespuis nog ergens naar het water
dat kan ik me voorstellen na zo'n nachtSannePP schreef:Pff sorry, ben vandaag niet in staatJeannettebo schreef:was je reu er niet bij?
@ Sanne, heb je vandaag nog zin? ik wil met het gespuis nog ergens naar het waterBen brak. Maar heb vakantie nu voor 2 weken dus misschien van de week nog ergens?

Dank jeJeannettebo schreef:dat kan ik me voorstellen na zo'n nachtSannePP schreef:Pff sorry, ben vandaag niet in staatJeannettebo schreef:was je reu er niet bij?
@ Sanne, heb je vandaag nog zin? ik wil met het gespuis nog ergens naar het waterBen brak. Maar heb vakantie nu voor 2 weken dus misschien van de week nog ergens?
thanxDee schreef:Wat is ze groot...Leuk dat je foto's plaatst!
Nee, Wolf gaat alleen nog voor de korte rondes rundum hauze, of hangt in de tuin. Voor hem geen gesjouw meer in auto, of lange wandelingen.Jeannettebo schreef:was je reu er niet bij?
Dit is bij de ijsbaan, net voor de roestelberg.Daniela schreef:Waar is dit precies bij de Drunense duinen? Als ik ga, is dat altijd bij een stuk met alleen zand en bossen. Water is misschien een keer een leuke afwisseling.
ik was idd ook wel blij dat Mo aan de riem zat, 1 buts en t hek ligt omSanne!! schreef:.... Het zijn er echt veel en dat net is niet heel stevig waar ze achter staan.
Lees het nu pas. Prima, heb namelijk echt geen idee waar ik zou moeten zijnSanne!! schreef:Je kunt wel een keer mee gaan hoor Daniela. Laat ik het je zien
Gave fotos! En die schapen lekker irritant.... Het zijn er echt veel en dat net is niet heel stevig waar ze achter staan.