Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
sonj@ schreef:Jaren lang het landgoed rondgelopen, maar nog nooit een naakthond gezien!
Wonen ze bij de atletiekbaan ofzo?
Nee, ze wonen er nu een jaar of 2, en gaan binnenkort weer verhuizen.
Ze lopen niet zoveel met ze. Hebben een enorme tuin.
Ik werd een keer, tijd terug al, aangesproken door een vrouw toen ik ze alle 4 bij mij had. Ze vond het wel een uitdaging zei ze en vertelde dat ze op de Schothorsterlaan woonde met die rassen Moet haar wel geweest zijn lijkt me
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
sonj@ schreef:Jaren lang het landgoed rondgelopen, maar nog nooit een naakthond gezien!
Wonen ze bij de atletiekbaan ofzo?
Nee, ze wonen er nu een jaar of 2, en gaan binnenkort weer verhuizen.
Ze lopen niet zoveel met ze. Hebben een enorme tuin.
Ik werd een keer, tijd terug al, aangesproken door een vrouw toen ik ze alle 4 bij mij had. Ze vond het wel een uitdaging zei ze en vertelde dat ze op de Schothorsterlaan woonde met die rassen Moet haar wel geweest zijn lijkt me
MJ, heb jullie bericht uitgeprint en stap voor stap doorlopen,
Er staat nu wachten lidmaatschap boven, maar hoe lang ik moet wachten kan ik nergens vinden.
Alleen als ik hier post loopt mijn teller en verder kan ik alleen in de koffiehoek reageren,
nergens anders en ik kan ook nergens iets openen.
Heb ik 8 jaar gewacht en nu wil ik waarschijnlijk te snel.
sonj@ schreef:MJ, heb jullie bericht uitgeprint en stap voor stap doorlopen,
Er staat nu wachten lidmaatschap boven, maar hoe lang ik moet wachten kan ik nergens vinden.
Alleen als ik hier post loopt mijn teller en verder kan ik alleen in de koffiehoek reageren,
nergens anders en ik kan ook nergens iets openen.
Je kan al meer als normaal zou kunnen. Forum spookt weer eens.
Nog eventjes geduld tot Marianne of Cloris ( onze admins) online komen en je doorlaten. Dan kan je overal posten.
Heb ik 8 jaar gewacht en nu wil ik waarschijnlijk te snel.
Je had je ook 8 jaar geleden al aan moeten melden !
sonj@ schreef:Oooooow, ik weet ook niet hoe dat komt.
Het is alleen daar hoor en de rest is alleen lezen, behalve daar, waar ik voorlopig niet mag zijn.
sonj@ schreef:Oooooow, ik weet ook niet hoe dat komt.
Het is alleen daar hoor en de rest is alleen lezen, behalve daar, waar ik voorlopig niet mag zijn.
Kan jij ook niets aan doen...is het forumspook. 1 keer in de zoveel tijd laat ie iemand verder toe op het forum ook al zijn ze nog niet doorgelaten door de admin als dat officieel zou mogen.
Verhipt, zag net dat ik je ook nog geen welkom had geheten.
Welkom dus op dit forum of kun je zeggen welkom als meel*llend lid want je kent het hier allang
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite