viewtopic.php?f=5&t=53026
Dino , de hond van toen is er helaas niet meer , 25 augustus 2011 op 14,5 jarige leeftijd afscheid van genomen. Gelukkig niet lang ziek geweest of gedokterd.
Dino kon niet alleen merken merkte we na een verhuizing en dat was de reden (altijd naar oppas, of iemand thuis), hij is de laatste 4 jaar van zijn leven geen 5 minuten alleen geweest. Dit was de reden.. geen hond meer en toen we wel weer aan een hond wilde denken.....geen pup. En ja wat denk je juist... 4 april van dit jaar is Charlie bij ons komen wonen , toen 8 weken een achterkleinzoon van Dino. Meteen begonnen met bench en alleen zijn.... pffffffffffff hij doet het
Vaak als ik google op een vraag omtrent hond kom ik vaak weer hier terecht dus dacht, ik ga weer eens lezen en schrijven daar.
Ook zit ik op meerdere fora en maak daar ook de onderschriften voor vele, vind het leuk om fotobewerken . Dus wie een ondertschrift wil...roep maar.
Zal straks een verhaaltje ergens over Charlie schrijven , die nu dus bijna 6 maanden is.
Willen jullie meer van mij of Charlie weten, ik hoor het graag.
Omdat Dino altijd in ons hart is zul je die vaak verwerkt zien in een onderschrift of vernoemd......