Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ontlastinglucht
Moderator: moderatorteam
- sandra&sammy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu/Malteser
- Aantal honden: 1
Ontlastinglucht
Vanmorgen heeft Sammy (mijn eigen schuld, hij gaf signalen aan, ik dacht het kan nog heel even
, ik wilde me even snel aankleden) gepoept in huis. Overal ligt laminaat maar bij het zitgedeelte ligt een kleed van 2 bij 3. Jullie raden het al...uitgerekend doet meneer zijn behoefte op het kleed. Wat een lucht. Ik heb het direct schoongemaakt met een Ajax sopje, maar dat haalt de lucht niet weg. Heb er al febreze op gespoten, maar helaas komt de lucht er doorheen. Iemand tips? Ik kan helaas niet direct naar de winkel...ik heb schoonmaakazijn in huis, gebruikte ik altijd om de konijnenkooi schoon te maken en dat haalde de lucht weg, zou ik dat kunnen gebruiken? Ik ben helaas geen schoonmaakdeskundige....wie kan mij helpen? 

Sammy 31-08-2010
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
- Aantal honden: 3
Re: Ontlastinglucht
lieke kan je helpen
(zoek het topic lieke weet raad maar eens op)
- dagmar88
- Zeer actief
biotex groen
-
Lillith
- Zeer actief
z.b. Biotex groen 
-
Muk
Inderdaad Biotex groen.
En anders weet Lieke inderdaad raad als schoonmaakdeskundige.
En anders weet Lieke inderdaad raad als schoonmaakdeskundige.
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
->Chanty<- schreef:Lucifer aansteken
Heb je er nooit meer last van....
Nee, schoonmaken met biotex groen, daarna nadoen met azijnwater en in de zon laten drogen.

-
Lizzie.
- Zeer actief
en toch helpt dit tegen luchtjes, heulll vroeger lagen er altijd een doosje lucifers op toiletten en als je een ''grote boodschap'' had gedaan dan stak je even een lucifer aan en weg was de luchtlieke schreef:->Chanty<- schreef:Lucifer aansteken
Heb je er nooit meer last van....![]()
Nee, schoonmaken met biotex groen, daarna nadoen met azijnwater en in de zon laten drogen.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Men neme een gasbrander en ......................alles verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Lizzie.
- Zeer actief
bij een normaal mens is 1 lucifer voldoende, dat jij een gasbrander nodig heb wil niet zeggen dat andere die ook nodig hebbenbouvierpoedel schreef:Men neme een gasbrander en ......................alles verdwijnt als sneeuw voor de zon.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Ik ga niet op het kamerkleed zitten kakken.->Chanty<- schreef:bij een normaal mens is 1 lucifer voldoende, dat jij een gasbrander nodig heb wil niet zeggen dat andere die ook nodig hebbenbouvierpoedel schreef:Men neme een gasbrander en ......................alles verdwijnt als sneeuw voor de zon.

- dagmar88
- Zeer actief
Bij mijn opa nog steeds. Maar ik neem aan dat de beste man eerst doortrekt en niet zijn tapijt bevuilt->Chanty<- schreef:en toch helpt dit tegen luchtjes, heulll vroeger lagen er altijd een doosje lucifers op toiletten en als je een ''grote boodschap'' had gedaan dan stak je even een lucifer aan en weg was de luchtlieke schreef:->Chanty<- schreef:Lucifer aansteken
- sandra&sammy
- Zeer actief
Toch maar even snel naar de winkel geraced, heb nu groene biotex. Daarna naboenen met azijnwater, gewone azijn of schoonmaakazijn? Heb beide in huis....lieke schreef:->Chanty<- schreef:Lucifer aansteken

Sammy 31-08-2010
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Voor het effect zou ik kruidenazijn nemen.sandra&sammy schreef:Toch maar even snel naar de winkel geraced, heb nu groene biotex. Daarna naboenen met azijnwater, gewone azijn of schoonmaakazijn? Heb beide in huis....lieke schreef:->Chanty<- schreef:Lucifer aansteken

- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
bouvierpoedel schreef:Voor het effect zou ik kruidenazijn nemen.sandra&sammy schreef:Toch maar even snel naar de winkel geraced, heb nu groene biotex. Daarna naboenen met azijnwater, gewone azijn of schoonmaakazijn? Heb beide in huis....lieke schreef:->Chanty<- schreef:Lucifer aansteken
Klier.
Gewoon schoonmaakazijn. Is een beetje duur om voor schoonmaakklussen gewone azijn te gebruiken.

- dagmar88
- Zeer actief
lieke schreef:bouvierpoedel schreef:Voor het effect zou ik kruidenazijn nemen.sandra&sammy schreef:Toch maar even snel naar de winkel geraced, heb nu groene biotex. Daarna naboenen met azijnwater, gewone azijn of schoonmaakazijn? Heb beide in huis....lieke schreef:
Klier.![]()
Gewoon schoonmaakazijn. Is een beetje duur om voor schoonmaakklussen gewone azijn te gebruiken.
- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
dagmar88 schreef:lieke schreef:bouvierpoedel schreef:Voor het effect zou ik kruidenazijn nemen.sandra&sammy schreef: Toch maar even snel naar de winkel geraced, heb nu groene biotex. Daarna naboenen met azijnwater, gewone azijn of schoonmaakazijn? Heb beide in huis....
Klier.![]()
Gewoon schoonmaakazijn. Is een beetje duur om voor schoonmaakklussen gewone azijn te gebruiken.scheelt toch amper?
Ons bent suuneg.

- sandra&sammy
- Zeer actief
Nou....mega geboend met biotex maar de lucht zit nog steeds in mijn kleed....nu dan maar naboenen met azijn en hopen dat het er nog uittrekt als het droogt. Helaas geen optie om in de zon te drogen, mijn meubels staan erop. Grrrr....had ik nou maar 1 min eerder naar buiten gegaan, het was ook nog eens een beetje dunne poep....

Sammy 31-08-2010
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Die biotex moet eerst zijnn werk doen om die lucht af te breken.sandra&sammy schreef:Nou....mega geboend met biotex maar de lucht zit nog steeds in mijn kleed....nu dan maar naboenen met azijn en hopen dat het er nog uittrekt als het droogt. Helaas geen optie om in de zon te drogen, mijn meubels staan erop. Grrrr....had ik nou maar 1 min eerder naar buiten gegaan, het was ook nog eens een beetje dunne poep....
Oh en prakties denken
Is het droog dan plak je het er gewoon weer tussen.

- sandra&sammy
- Zeer actief
Oke....dat klinkt logisch....eerst moet de biotex intrekken...
Grapjas trouwens om het stuk eruit te snijden
Moet ik dan ook wachten met naboenen met schoonmaakazijn of moet dat meteen?
Sorry voor de wellicht domme vragen, maar dit is de 1ste keer dat Sam binnen gepoept heeft, totaal geen ervaring dus mee....
Grapjas trouwens om het stuk eruit te snijden
Moet ik dan ook wachten met naboenen met schoonmaakazijn of moet dat meteen?
Sorry voor de wellicht domme vragen, maar dit is de 1ste keer dat Sam binnen gepoept heeft, totaal geen ervaring dus mee....

Sammy 31-08-2010
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer: