Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Predikant meldt zich aan ( Nico: god om ons te leiden!)

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Predikant meld zich aan

Ongelezen bericht door marian* »

Rik.r schreef: Laten we over dit onderwerp ophouden, ik vraag jou toch ook niet wat je tijdens je werk en of nu draagt.

Ben je wel echt dominee?
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ptje »

Tjonge jonge zeg, Rik je bent echt een binnenkomer (of moet ik U zeggen?)
Nog nooit hebben er zoveel leden tegelijk een nieuwkomer verwelkomd, dat wil wel wat zeggen over het nievooo van sommige leden :engel: .
Kennelijk waren we hard toe aan iemand die het rechte pad bewandelt.
Maar zonder gekheid, het kan er hier best heftig aan toe gaan maar over het algemeen zijn de leden hier best aardig als ze slapenze blaffen wel maar bijten niet door.
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Erwina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Erwina »

Pas maar op Marian, misschien is het Jody wel :idea:
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Erwina schreef:Pas maar op Marian, misschien is het Jody wel :idea:
Oeps! ;(

Kan iemand dat in ieder geval even controleren?? ;-)

Het is gek, maar ik geloof (passende woordkeus) dat Rik heus Rik is...

Suzanne
dancingdaydream
Zeer actief
Mijn ras(sen): Outdoor Chihuahua - Yuna, Perro Peruano Peludo - Chell

Ongelezen bericht door dancingdaydream »

Ptje schreef:Tjonge jonge zeg, Rik je bent echt een binnenkomer (of moet ik U zeggen?)
Nog nooit hebben er zoveel leden tegelijk een nieuwkomer verwelkomd, dat wil wel wat zeggen over het nievooo van sommige leden :engel: .
Kennelijk waren we hard toe aan iemand die het rechte pad bewandelt.
Maar zonder gekheid, het kan er hier best heftig aan toe gaan maar over het algemeen zijn de leden hier best aardig als ze slapenze blaffen wel maar bijten niet door.
Nee juist geen U toch?
Rik.r schreef:Jullie hoeven mij trouwens echt niet met "u" aan te spreken hoor! We zijn toch allemaal gelijk?
Afbeelding
Erwina
Zeer actief

Ik geloof het ook zeker hoor Suzanne! Mijn vorige reactie was sarcastisch (ironisch?) bedoeld ;-)
Punzel
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Punzel »

Ik weet zeker dat als het hier niet om een predikant ging er al 20 opmerkingen waren gemaakt over de spelfout in z'n titel. :LOL:

En welkom, natuurlijk.
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Erwina schreef:Ik geloof het ook zeker hoor Suzanne! Mijn vorige reactie was sarcastisch (ironisch?) bedoeld ;-)

Snap ik, die van mij "jolig" ;-)
(wat, kan ik jolig zijn dan? ja, kennelijk)

Suzanne
Erwina
Zeer actief

Suzanne123 schreef:
Snap ik, die van mij "jolig" ;-)
(wat, kan ik jolig zijn dan? ja, kennelijk)

Suzanne
:cheer:
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Erwina schreef:Pas maar op Marian, misschien is het Jody wel :idea:

Ik denk eerder aan een andere fietser.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Rik.r schreef:Laten we over dit onderwerp ophouden, ik vraag jou toch ook niet wat je tijdens je werk en of nu draagt.
Oh, maar dat mag je best hoor! Dat is ook niet spectaculair, trouwens. Maar het intrigeert me gewoon bij mensen als jij. Vroeger (tot mijn 13e ofzo) moest ik wekelijks mee naar de kerk. Ik was de hele mis bezig met wat de pastoor aan had onder zijn toga, ik was bezig met de mensen die voorbij kwamen met de communie. Stiekeme knipoogjes van mijn vriendje. Dat was mijn wekelijkse jeu in de kerk. En toen ik aangaf dat ik echt, echt niets met het geloof had vonden mijn ouders dat goed, en hoefde ik niet meer wekelijks mee.

En ik kom er dus ook niet meer. Behalve als zussen gaan trouwen (ook voor de kerk), kinderen krijgen en laten dopen (en ik peettante), of zoals vorig jaar toen mijn vader overleed. En hij is 's nachts om 4 uur overleden, en de volgende ochtend om 10 uur luidden de kerkklokken voor hem. En ik vond dat prachtig. En ik vind het nog steeds prachtig. Wij (zij?) katholieken hebben een avondwake de avond voor de begrafenis, en die CD draai ik grijs! Alles wat we zeggen, alle liedjes die we laten draaien... alles klopt, en alles is mijn vader. De begrafenis was trouwens ook prachtig. En met allerzielen waren wij allemaal (inclusief mijn heidense man) ook aanwezig.

Ik heb best veel met het geloof, gewoon door opvoeding. Alleen geloof ik niet :19:
Rik.r

Re: Predikant meldt zich aan

Ongelezen bericht door Rik.r »

Mijn excuses, zag net pas mijn gigantische spelfout in de titel, gelukkig kon ik zelf uitvinden hoe ik dit kon veranderen! Snap niet echt waarom Marian zo door gaat over mijn kleding en als ik dan weiger antwoord te geven mijn identiteit in twijfel trekt. Jammer, als dit de toon is op dit forum zal ik mijn deelname hier toch moeten heroverwegen.

Marion, ik snap je interesse wel, maar je hoeft echt niet bang te zijn dat ik je zal bekeren o.i.d. hoor!
Laatst gewijzigd door Rik.r op 14 aug 2012 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Erwina
Zeer actief

marian* schreef:
Ik denk eerder aan een andere fietser.
Wie weet, maar om nou elke nieuwe gebruiker te gaan wantrouwen ;-)
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar

Ongelezen bericht door Pepie »

bouvierpoedel schreef:
Marion. schreef:
Rik.r schreef:Ik ben 51, alleenstaand, maar niet door het celibaat hoor. Draag als ik niet aan het werk ben inderdaad een spijkerbroek maar dan geen kaplaarzen hoor!
Oké, precies even oud als mijn ega dus :mrgreen:
(en als hij mij niet was tegengekomen was hij ook nog alleenstaand geweest :LOL: :LOL: :LOL: )

En ok, jij hebt niet zo'n baggerras als wij hebben, bij ons zijn kaplaarzen wel bittere noodzaak in de herfst bv. Wat draag je onder je toga (of hoe heet zo'n ding) tijdens diensten? Dan geen spijkerbroek? Maar een zwarte gestoomde en gesteven broek heeft dan toch ook geen zin? En zoals nu... het is toch gewoon echt benauwd... hemdje eronder of een polo? Of een keurig gesteven overhemd met lange mouwen?
:80: :LOL: :LOL:
Marion :LOL:
Wat denk jij hetzelfde als schotten onder hun kilt.?? :LOL:
Ik moet opeens aan zo 06 lijn denken... :LOL:
Afbeelding
*Ineke*
Zeer actief
Mijn ras(sen): IJslandse Hond

Ongelezen bericht door *Ineke* »

Punzel schreef:Ik weet zeker dat als het hier niet om een predikant ging er al 20 opmerkingen waren gemaakt over de spelfout in z'n titel. :LOL:

En welkom, natuurlijk.
Heb ik toch echt wel iets over gezegd, hoor. :pffff:
Ineke, Sóley en Skotti
Afbeelding
Erwina
Zeer actief

Marion trekt jouw idenditeit volgens mij niet in twijfel hoor ;-)
Rik.r

Erwina schreef:Marion trekt jouw idenditeit volgens mij niet in twijfel hoor ;-)
Heb mezelf al verbeterd, het is ook niet bij te houden hoor, al die namen!
Marion.

Rik.r schreef:Mijn excuses, zag net pas mijn gigantische spelfout in de titel, gelukkig kon ik zelf uitvinden hoe ik dit kon veranderen! Snap niet echt waarom Marion zo door gaat over mijn kleding en als ik dan weiger antwoord te geven mijn identiteit in twijfel trekt. Jammer, als dit de toon is op dit forum zal ik mijn deelname hier toch moeten heroverwegen.
Wattt???? Ik trek je identiteit helemaal niet in twijfel. Ik ben gewoon echt oprecht geinteresseerd in je leven.
En ik heb je ook nog een wereld-trimster aan de hand gedaan, vlakbij je woonplaats :pffff:

Je hoeft nergens antwoord op te geven, maar ik ben er oprecht in geinteresseerd. Wil je geen antwoord geven is het ook goed.
Erwina
Zeer actief

Rik.r schreef:
Heb mezelf al verbeterd, het is ook niet bij te houden hoor, al die namen!
Het went vanzelf :-D
Rik.r

Marion. schreef:
Rik.r schreef:Mijn excuses, zag net pas mijn gigantische spelfout in de titel, gelukkig kon ik zelf uitvinden hoe ik dit kon veranderen! Snap niet echt waarom Marion zo door gaat over mijn kleding en als ik dan weiger antwoord te geven mijn identiteit in twijfel trekt. Jammer, als dit de toon is op dit forum zal ik mijn deelname hier toch moeten heroverwegen.
Wattt???? Ik trek je identiteit helemaal niet in twijfel. Ik ben gewoon echt oprecht geinteresseerd in je leven.
En ik heb je ook nog een wereld-trimster aan de hand gedaan, vlakbij je woonplaats :pffff:

Je hoeft nergens antwoord op te geven, maar ik ben er oprecht in geinteresseerd. Wil je geen antwoord geven is het ook goed.
Nogmaals mijn excuses, ik bedoel Marian, dat scheelt één letter hoor! Sorry...
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje

Ongelezen bericht door Ptje »

Marion. schreef:

Geef nou maar gewoon toe dat je aartsnieuwsgierig bent.... :pffff:
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Loek
Zeer actief

Ongelezen bericht door Loek »

Welkom Rik :wink:
Punzel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Punzel »

IJsvrouwtje schreef:
Punzel schreef:Ik weet zeker dat als het hier niet om een predikant ging er al 20 opmerkingen waren gemaakt over de spelfout in z'n titel. :LOL:

En welkom, natuurlijk.
Oeps. Dan is dat net een van de weinige berichten in dit topic die ik niet heb gelezen :mann: . Maar kennelijk letten mensen daar niet meer op zodra er predikant in de titel staat.
Ga ik ook eens proberen als ik niet weet hoe ik iets moet schrijven :lol1:

@Rik, als je nu al twijfelt of je hier wel wilt blijven, dan ben ik echt benieuwd hoe lang je het hier volhoudt :LOL:
*Ineke*
Zeer actief
Mijn ras(sen): IJslandse Hond

Ongelezen bericht door *Ineke* »

Punzel schreef:
IJsvrouwtje schreef:

En welkom, natuurlijk.
Oeps. Dan is dat net een van de weinige berichten in dit topic die ik niet heb gelezen :mann: . Maar kennelijk letten mensen daar niet meer op zodra er predikant in de titel staat.
Ga ik ook eens proberen als ik niet weet hoe ik iets moet schrijven :lol1:

@Rik, als je nu al twijfelt of je hier wel wilt blijven, dan ben ik echt benieuwd hoe lang je het hier volhoudt :LOL:
Ach, ik heb al genoeg predikanten gezien in m'n leven. :wink: Ben er niet zo van onder de indruk als de rest van het forum. :LOL:
Ineke, Sóley en Skotti
Afbeelding
Asta

Ongelezen bericht door Asta »

Ik begrijp de manier van aanmelden niet, dit is een hondenforum, waarom je specifiek aanmelden als predikant meldt zich aan, en niet als de persoon die je bent. Of ben je niks meer dan de predikant wat je beroep is.
Ik heb me ook niet aangemeld nou mijn beroep is ... en oh ja ik heb een hond en ik kom hier niet om .... dit te doen hoor. :U:

Marion :LOL:

Maar goed, welkom op het forum. En ik zeg kale kont die hond. Past goed in Ede :engel:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Rik.r schreef:Mijn excuses, zag net pas mijn gigantische spelfout in de titel, gelukkig kon ik zelf uitvinden hoe ik dit kon veranderen! Snap niet echt waarom Marian zo door gaat over mijn kleding en als ik dan weiger antwoord te geven mijn identiteit in twijfel trekt. Jammer, als dit de toon is op dit forum zal ik mijn deelname hier toch moeten heroverwegen.

Marion, ik snap je interesse wel, maar je hoeft echt niet bang te zijn dat ik je zal bekeren o.i.d. hoor!
Rik niets van aantrekken we ouwehoeren een eind weg hier en hebben de grootste lol som en soms ook niet als we elkaar de koppen inslaan.
Maar als het moet dan staan we er wel voor elkaar.
Dus gewoon alles met een korreltje zout nemen. :wink:

Oh en een tip.
Klik het onderbroeken topic maar niet aan anders kom je alsnog teveel over Marion te weten wat je nachtrust kan verstoren . :schrik:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Marion.

Rik.r schreef:Marion, ik snap je interesse wel, maar je hoeft echt niet bang te zijn dat ik je zal bekeren o.i.d. hoor!
Ben ik ook niet bang voor hoor :mrgreen:
Want dan zul je van goede huize moeten komen. Ik heb ook geen bordje op mijn deur dat Jehova's niet welkom zijn, ze bellen maar aan en ik sta ze (vriendelijk) te woord.

Ik ben gewoon echt oprecht geinteresseerd in het leven van een predikant, een pastoor, een bisschop. Laat ik het dan even heel raar hier neerzetten... "ik ben ze nog nooit loslopend met een hond tegengekomen in het bos" :mrgreen:
Marion.

Ptje schreef:
Marion. schreef:

Geef nou maar gewoon toe dat je aartsnieuwsgierig bent.... :pffff:
Yep :mrgreen:
Marion.

bouvierpoedel schreef:Oh en een tip.
Klik het onderbroeken topic maar niet aan anders kom je alsnog teveel over Marion te weten wat je nachtrust kan verstoren . :schrik:
Gut, dat die soms aan een knoopje aan elkaar hangt, de volgende dag de was in gaat en dat ik hem nóg een dag draag . Wát een schok.

Mijn billen kunnen het prima hebben om een dagje zonder onderbroek door te brengen hoor :pffff:
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Welkom!

Krijg er helemaal 'dagboek van een herdershond' gevoelens bij :LOL:
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”