Kruimel53 schreef:Dat was geen dominee hoordagmar88 schreef:Welkom!
Krijg er helemaal 'dagboek van een herdershond' gevoelens bij
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Predikant meldt zich aan ( Nico: god om ons te leiden!)
Moderator: moderatorteam
- dagmar88
- Zeer actief
Re: Predikant meldt zich aan
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Marion. schreef:Gut, dat die soms aan een knoopje aan elkaar hangt, de volgende dag de was in gaat en dat ik hem nóg een dag draag . Wát een schok.bouvierpoedel schreef:Oh en een tip.
Klik het onderbroeken topic maar niet aan anders kom je alsnog teveel over Marion te weten wat je nachtrust kan verstoren .
Mijn billen kunnen het prima hebben om een dagje zonder onderbroek door te brengen hoor
Je hebt het die man wel lekker ingewreven nu.
Nu wil hij je helemaal niet meer tegen komen zonder broekje.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Rik.r
Waarom heb ik nog steeds geen toegang om een onderwerp aan te maken in het forum gedeelte: Algemeen?
- dagmar88
- Zeer actief
Rik.r schreef:Waarom heb ik nog steeds geen toegang om een onderwerp aan te maken in het forum gedeelte: Algemeen?
- *Ineke*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): IJslandse Hond
- Aantal honden: 2
Geduld.Rik.r schreef:Waarom heb ik nog steeds geen toegang om een onderwerp aan te maken in het forum gedeelte: Algemeen?
Ineke, Sóley en Skotti

- Erwina
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Heb je je wel aangemeld voor de gebruikersgroep?
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Die behoorde tot een andere lichting schat .dagmar88 schreef:Welkom!
Krijg er helemaal 'dagboek van een herdershond' gevoelens bij
Was dat geen kapulaan.??

-
Marion.
Ik ben zóooooo leuk! Ook in een rokje hoorbouvierpoedel schreef:Nu wil hij je helemaal niet meer tegen komen zonder broekje.![]()
- dagmar88
- Zeer actief
Kapelaan Odekerken. En het ging om het gevoelbouvierpoedel schreef:Die behoorde tot een andere lichting schat .dagmar88 schreef:Welkom!
Krijg er helemaal 'dagboek van een herdershond' gevoelens bij![]()
Was dat geen kapulaan.??
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Rik.r schreef:Snap niet echt waarom Marian zo door gaat over mijn kleding en als ik dan weiger antwoord te geven mijn identiteit in twijfel trekt. Jammer, als dit de toon is op dit forum zal ik mijn deelname hier toch moeten heroverwegen.
Mijn vraag leek betrekking te hebben op je kleding maar had dat niet;ik vond je antwoord wat bits.Maar dat kan ik me aan de andere kant wel weer voorstellen
Mijn antwoord iets verderop aan iemand anders heeft betrekking op een andere fietser die net van het forum geband is,en de meeste andere forummers weten heel goed wie ik daarmee bedoel.
Mocht je je erg aangevallen voelen,dan excuseer ik me hierbij

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Marion.
Volgens mij duurt het gewoon even. Kunnen ze intussen wel reageren in bepaalde topics, maar ook niet met quotes en smileys enzo. Rik moet gewoon nog even geduld hebbenErwina schreef:Heb je je wel aangemeld voor de gebruikersgroep?
-
Rik.r
Ik moet toch van m'n hart dat als ik dit had geweten me niet op deze manier had voorgesteld... In ieder geval een les voor de volgende keer.
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Ik ook niet ,wel in de supermarkt een priester zonder hond overigensMarion. schreef:Ben ik ook niet bang voor hoorRik.r schreef:Marion, ik snap je interesse wel, maar je hoeft echt niet bang te zijn dat ik je zal bekeren o.i.d. hoor!![]()
Want dan zul je van goede huize moeten komen. Ik heb ook geen bordje op mijn deur dat Jehova's niet welkom zijn, ze bellen maar aan en ik sta ze (vriendelijk) te woord.
Ik ben gewoon echt oprecht geinteresseerd in het leven van een predikant, een pastoor, een bisschop. Laat ik het dan even heel raar hier neerzetten... "ik ben ze nog nooit loslopend met een hond tegengekomen in het bos"
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
-
Marion.
Ooooo, ik zei dat ik de eerste heilige communie van een bisschop had gehad, maar volgens mij was het een kapelaan. Ik heb er foto's van!bouvierpoedel schreef:Die behoorde tot een andere lichting schat .dagmar88 schreef:Welkom!
Krijg er helemaal 'dagboek van een herdershond' gevoelens bij![]()
Was dat geen kapulaan.??
Het vormsel kreeg ik van een bisschop (ook foto's van). Het is ze allemaal niet gelukt.
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Nee waarom? Moet je je anders voor doen dan je bent? Lijkt me zeker op dit forum niet nodig. Er zijn er hier wel meer die behoorlijk zichzelf zijn die blijven ook gewoon op het forumRik.r schreef:Ik moet toch van m'n hart dat als ik dit had geweten me niet op deze manier had voorgesteld... In ieder geval een les voor de volgende keer.
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
-
Rik.r
Oké ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet echt snap wat je bedoeld met die fietser, fiets zelf ook weleens zoals ik al eerder zei. Maar excuses aanvaart hoor!marian* schreef:Rik.r schreef:Snap niet echt waarom Marian zo door gaat over mijn kleding en als ik dan weiger antwoord te geven mijn identiteit in twijfel trekt. Jammer, als dit de toon is op dit forum zal ik mijn deelname hier toch moeten heroverwegen.
Mijn vraag leek betrekking te hebben op je kleding maar had dat niet;ik vond je antwoord wat bits.Maar dat kan ik me aan de andere kant wel weer voorstellen![]()
Mijn antwoord iets verderop aan iemand anders heeft betrekking op een andere fietser die net van het forum geband is,en de meeste andere forummers weten heel goed wie ik daarmee bedoel.
Mocht je je erg aangevallen voelen,dan excuseer ik me hierbij
-
Rik.r
Nou dat het dan meer over het onderwerp: honden was gegaan, dat is het enige hoor!Rataplan schreef:Nee waarom? Moet je je anders voor doen dan je bent? Lijkt me zeker op dit forum niet nodig. Er zijn er hier wel meer die behoorlijk zichzelf zijn die blijven ook gewoon op het forumRik.r schreef:Ik moet toch van m'n hart dat als ik dit had geweten me niet op deze manier had voorgesteld... In ieder geval een les voor de volgende keer.
-
dicyvo
Je bent ieder geval meteen op de hoogte van de toon en de humor hier op het Forum. Ik ben erg benieuwd of je het hier wel leuk gaat vinden.Rik.r schreef:Ik moet toch van m'n hart dat als ik dit had geweten me niet op deze manier had voorgesteld... In ieder geval een les voor de volgende keer.
Je moet niet alles even serieus nemen/ benaderen.
Je kunt wel veel nuttige info verzamelen.
-
dicyvo
We hebben net een aantal topics gehad over heidense DD en is er leven na de dood (toen had ik je heel goed kunnen gebruiken Rik)
, mede daardoor wordt er nogal op je voorsteltopic gereageerd.
Ik heb geprobeerd ze te redden maar ze willen niet
-
Rik.r
Dit is voor mij wel een serieuze kwestie, hoop dat je daar begrip voor hebt!dicyvo schreef:We hebben net een aantal topics gehad over heidense DD en is er leven na de dood (toen had ik je heel goed kunnen gebruiken Rik), mede daardoor wordt er nogal op je voorsteltopic gereageerd.
Er zit dan niks anders op als eventjes wachten tot ik ook bij ander forum plaatsen een bericht mag aanmaken.
-
Asta
Reddendicyvo schreef:We hebben net een aantal topics gehad over heidense DD en is er leven na de dood (toen had ik je heel goed kunnen gebruiken Rik), mede daardoor wordt er nogal op je voorsteltopic gereageerd.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Daar konden we op wachtenKruimel53 schreef:En om je nog wat meer vertrouwd te maken met de toon van het forum: de uitdrukking is "het moet me van het hart". DusRik.r schreef:Ik moet toch van m'n hart dat als ik dit had geweten me niet op deze manier had voorgesteld... In ieder geval een les voor de volgende keer.
Ieder vogeltje bekt zoals hij gesnaveld is.

- Gon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising boomer. mopshond
Welkom hier!!
Tja, dat iemand zich voorsteld als predikant is heel bijzonder, vandaar al de reacties...
Tja, dat iemand zich voorsteld als predikant is heel bijzonder, vandaar al de reacties...
Groetjes van Gon, Famke, en poezebeest Ayla, een kleine doerak...

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
........................................................Nanna schreef:Ik heb steeds de neiging om welkom Rikkepik te zeggen, maar heb hem tot nu toe weten te onderdrukken
............................................
Oh nee ik reageer niet meer op jou.

-
~Suzanne~
- Zeer actief
Nanna toch!!!Nanna schreef:Ik heb steeds de neiging om welkom Rikkepik te zeggen, maar heb hem tot nu toe weten te onderdrukken

!!!
Suzanne
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Als je zó al begint dan heeft die arme man al helemaal het gevoel in een gekkenhuis belandt te zijnNanna schreef:Suzanne123 schreef:Nanna toch!!!Nanna schreef:Ik heb steeds de neiging om welkom Rikkepik te zeggen, maar heb hem tot nu toe weten te onderdrukken![]()
Mijn zus heeft een tokkel die Rik heet. En die noem ik ook altijd zo. Vandaar
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
~Suzanne~
- Zeer actief
Dat moet toch opgevallen zijn dat hij redelijk eh... "ergens invalt"... ik hoop dat hij voor hij lid werd al meelas, dat Rik enig idee heeft waarin hij belandt isPtje schreef:Als je zó al begint dan heeft die arme man al helemaal het gevoel in een gekkenhuis belandt te zijnNanna schreef:Suzanne123 schreef:Nanna toch!!!Nanna schreef:Ik heb steeds de neiging om welkom Rikkepik te zeggen, maar heb hem tot nu toe weten te onderdrukken![]()
Mijn zus heeft een tokkel die Rik heet. En die noem ik ook altijd zo. Vandaar
Suzanne
-
Rik.r
Mag ik pleiten voor een iets hoger niveau hier? Dat zou fijn zijn hoor!
- *Ineke*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): IJslandse Hond
Helaas Rik, dat is teveel gevraagd vrees ik.Rik.r schreef:Mag ik pleiten voor een iets hoger niveau hier? Dat zou fijn zijn hoor!
Ineke, Sóley en Skotti

-
Punzel
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
God ik kan niet wachten tot hij in andere topics mag posten. Dat wordt nog wat hoor