Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Even voorstelrondje

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
just_vosje
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford
Aantal honden: 0

Even voorstelrondje

Ongelezen bericht door just_vosje »

Hoi hoi allemaal .

Ik ben Thomas ben 26 jaar en woon samen met mijn vrouwtje, onze tweeling van 2 en een half jaar en ons pracht prinsesje Angel de Amerikaanse Stafford in Lochem..

We hadden voorheen nog een Kruising Amerikaanse Stafford/Rottweiler alleen hebben wij haar helaas weg moeten doen :ugh:
We hadden een woonkamer van amper 25m2 en mijn vriendin kon allebei de honden niet aan.
Toen kwam er ook nog eens de gezins uitbreiding en dus moesten we een hele lastige keuze moeten maken.
Nog steeds missen we haar zowat elke dag en hopen we dat het nog goed met haar gaat.
We hadden afgesproken met de mensen waar ze heen ging dat we contact zouden houden maar helaas nooit meer wat van deze mensen gehoord :boos: Gelukkig weet ik wel dat ze niet als fok hond gehaald is want Mevr was geholpen. Dat ze haar hebben gehaald als vechthond geloof ik ook al niet want Donja (zo heet ze) is nog bang voor een vlieg :engel:
:blah: :blah: :blah: :blah: :blah:

Maar oke, ik lees al geruime tijd mee op het forum maar het leek me nu toch ook leuk om mezelf aan te melden..
SO HERE I AM!! :piew:
Hoop hier veel kennis op te doen, kennis te kunnen delen en tja ben wel een beetje uit gebrabbeld.

Groetjesss :ok:
just_vosje
geregistreerd lid

Re: Even voorstelrondje

Tja eigenlijk is het nog niet compleet zie ik nu..

Angel is nu ondertussen drie jaar en we hebben haar al sinds haar geboorte.
Ze heeft veel bekijks als je met haar over straat loopt en belachelijk veel mensen willen haar even aaien of zelfs een foto maken :S
Helaas heeft Angel nog al eens wat problemen met haar vacht (uitslag en dergelijk) en geregeld last van een oorontsteking.
Verder is ze hartstikke gezond, weegt ze (laatste keer) 26.5 kilo en is het gewoon een super lief hondje ;)
SanBasTibo
Actief
Mijn ras(sen): Boomer kruising: Tibetaanse Terriër/Maltezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door SanBasTibo »

Afbeelding
Afbeelding
kayleigh*
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door kayleigh* »

Welkom.
Afbeelding
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
freskin
Zeer actief
Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door freskin »

Welkom op het forum! :cheer:

Ik zou zelf contact zoeken met de nieuwe eigenaars van jullie hond. Aangeven dat jullie gewoon benieuwd zijn hoe het gaat en dat jullie het leuk zouden vinden om wat foto's en updates te krijgen. Ik kan me voorstellen dat nieuwe eigenaars eerst zelf een band willen opbouwen met jullie hond. Maar als je het een beetje tactisch en voorzichtig aanpakt zijn veel mensen toch wel bereid om foto's en dergelijke te delen. :wink: Niet teveel willen op korte termijn. En zo niet...tja dat is heel jammer. Je kan niets afdwingen. Ik hoop dat jullie toch wat horen van jullie hond :wink: Geef het wat tijd (zeg ik uit ervaring).

Veel plezier hier! Ik ben benieuwd naar foto's van jullie mooie tweeling en Angel!
groetjes, ingrid

Afbeelding AfbeeldingTARAK
just_vosje
geregistreerd lid

Zal spoedig even wat foto's uploaden van onze mooie meid Angel en onze twee prinsesjes (Aaliyah en Soraya)

Contact heb ik al gezocht met de mensen waar Donja heen is, helaas hebben ze niet meer gereageerd en kan ik niets over ze vinden op bijvoorbeeld Facebook en of hyves. Het leken mij wel zeer geschikte mensen en het is niet zo dat we haar aan de eerste de beste mee hebben gegeven. Helaas crashte mijn Blackberry korte tijd nadat we Donja hadden weg gedaan en daar had ik het telefoon nummer is staan. Alles wat ik nog heb is een email adres waar dus niet meer op word gereageerd.

Helaas is het niet anders en zullen we ons zelf er bij neer moeten leggen dat we haar niet meer zullen zien of niets meer van haar zullen horen. Erg jammer aangezien dat toch de afspraak was met de nieuwe eigenaren van Donja.
primera
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Bullterrier

Ongelezen bericht door primera »

Welkom hier :)
JYBD
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door JYBD »

Welkom,.... :D
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”