Dit dusMuk schreef:Jouw hond is nog niet volwassen.Lili schreef:nog een voor oordeel erbij!! Geloof mij nou maar dat mijn teef dan de eerste is!! Mijn stafford loopt bijna altijd los, speelt met iedereen, zelfs katten en kiinderen vind ze geweldig. Ze is al meerdere keren gebeten door honden uit de wijk waar ik erg boos om word als het gebbeurd, maar mijn hond daarintegen , maakt het allemaal nhiet uit en heeft nog noooooooit gebeten. Ze woont in huis met mijn andere hondje een chihuahua, en ze vinden elkaar geweldig!! Zo nu jij weerMuk schreef: De vooroordelen bestaan niet voor niets, raskenmerken waarop eeuwenlang is geselecteerd zitten er nu eenmaal in. En ja, jouw hond is nog niet volwassen, dus de kans dat de raskenmerken alsnog naar voren komen is behoorlijk aanwezig. Ik ken in ieder geval geen ambull of sbt die hondsociaal is.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik kom ons even voorstellen!
Moderator: moderatorteam
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Re: Ik kom ons even voorstellen!
- Lili
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Engelse stafford en een Chihuahua!
klopt, maar dat weet je nooit van te voren, en dat ik met allerlei soorten honden.duitse herder schreef:Dat is alleen maar mooi dat je al adressen hebtLili schreef:
vanwaar al die rare vooroordelen?
DE PUPS zijn nog niet geboren en er zijn nu al 5 mensen voor die een pup willen uit het nest. en dat zijn bekende zoals mijn buurvrouw,Het asiel waar ik destijds gewerkt hebt, word overspoelt door zulke type honden, soms hele nesten. Helaas geen vooroordeel dus, was het maar zo
- Lili
- Vaste gebruiker
fes/lou schreef:Schattig he, zo naief...Punzel schreef:Lili schreef: dat maakt niet uit! het ligt aan de opvoeding!! Staffords zijn snel vals te krijgen, maaar dat vind ik hartstikke dom om te doen, ze is lief naar iedereen, dus er is geen probleem
DOM hor zo negatief!!
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Nou dat valt best mee:Lili schreef:klopt, maar dat weet je nooit van te voren, en dat ik met allerlei soorten honden.duitse herder schreef:Dat is alleen maar mooi dat je al adressen hebtLili schreef:
vanwaar al die rare vooroordelen?
DE PUPS zijn nog niet geboren en er zijn nu al 5 mensen voor die een pup willen uit het nest. en dat zijn bekende zoals mijn buurvrouw,Het asiel waar ik destijds gewerkt hebt, word overspoelt door zulke type honden, soms hele nesten. Helaas geen vooroordeel dus, was het maar zo
http://www.dierenasiels.com/zoek02.cfm?id=169&SID=2
Kijk eens hoeveel staffies en bullen er in zitten
-
Punzel
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Zoiets heet realistisch nadenken. Iets wat jij volgens mij niet kan. Geeft niet, maar zet dan geen puppen op de wereld van een kruising waarvan je weinig afweet.Lili schreef:fes/lou schreef:Schattig he, zo naief...Punzel schreef:Lili schreef: dat maakt niet uit! het ligt aan de opvoeding!! Staffords zijn snel vals te krijgen, maaar dat vind ik hartstikke dom om te doen, ze is lief naar iedereen, dus er is geen probleem
DOM hor zo negatief!!
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Ik ken dan weer best veel SBT's die hondsociaal zijnMuk schreef:De vooroordelen bestaan niet voor niets, raskenmerken waarop eeuwenlang is geselecteerd zitten er nu eenmaal in. En ja, jouw hond is nog niet volwassen, dus de kans dat de raskenmerken alsnog naar voren komen is behoorlijk aanwezig. Ik ken in ieder geval geen ambull of sbt die hondsociaal is.Lili schreef:heb je ze in het echt gezien?Valerie schreef:Nou als je ze een beetje goedkoop op marktplaats zet ben je ze zo kwijt. Goede eigenaren daarentegen zijn een stuk lastiger te vinden. Wie wil dan ook een sbt x ambullIk vind het vooral zielig voor de teef
een hondje van 39 cm laten dekken door een beest van 65 cm.
Haal je vooroordelen maar weg hor, is echt onzin
-
Muk
Lieverd, dat klopt gewoon niet wat je zegt.Lili schreef:dat maakt niet uit! het ligt aan de opvoeding!! Staffords zijn snel vals te krijgen, maaar dat vind ik hartstikke dom om te doen, ze is lief naar iedereen, dus er is geen probleemMuk schreef: Jouw hond is nog niet volwassen.
Deze rassen zijn met een doel gefokt en daardoor hebben ze een lage bijtdrempel en een hoge hondintolerantie. Dat krijg je NIET met een goede opvoeding weg. Gewoon niet. Een stafford of ambull is ontzettend leuk voor de leden van het eigen gezin, maar wat in de genen zit is niet met opvoeding weg te krijgen.
- Lili
- Vaste gebruiker
kinderachtig hor Tara!!TomCee schreef:Jij ook bedankt om dit forum een fijne plek te houdenPunzel schreef:Wat ben je toch goed bezig vandaag Tomcee!
Tara schreef:
-
Muk
Is niet negatief, maar is realistisch. En ik schrik er ook van als iemand met zo'n ras zo denkt én nog fokt ook met haar hond. Dat vind ik echt onverantwoordelijk, sorry. Het is niet voor niets dat het geen makkelijke honden zijn én dat er zoveel van in de asiels belanden.Lili schreef:fes/lou schreef:Schattig he, zo naief...Punzel schreef:Lili schreef: dat maakt niet uit! het ligt aan de opvoeding!! Staffords zijn snel vals te krijgen, maaar dat vind ik hartstikke dom om te doen, ze is lief naar iedereen, dus er is geen probleem
DOM hor zo negatief!!
-
Punzel
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Om even een klein misverstandje uit de wereld te helpen. Dit plaatje heeft Tara in een heel ander topic gepost en die heb ik even van haar geleend. Ik geloof zelfs dat ze in heel dit topic nog niet heeft gepost.Lili schreef:
kinderachtig hor Tara!!
Voordat Tara zo weer iets heeft gedaan waar ze niets van weet
-
tineke
En dat is het verkooppraatje waar ze de deur mee uitgaan ook waarschijnlijkLili schreef: dat maakt niet uit! het ligt aan de opvoeding!! Staffords zijn snel vals te krijgen, maaar dat vind ik hartstikke dom om te doen, ze is lief naar iedereen, dus er is geen probleem
-
Loek
- Zeer actief
Eerlijk gezegt denk ik dat je het heel erg onderschatLili schreef:dat maakt niet uit! het ligt aan de opvoeding!! Staffords zijn snel vals te krijgen, maaar dat vind ik hartstikke dom om te doen, ze is lief naar iedereen, dus er is geen probleem
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Je zou het bijna schattig gaan vinden als je niet beter zou weten.fes/lou schreef:Schattig he, zo naief...Punzel schreef:Lili schreef: dat maakt niet uit! het ligt aan de opvoeding!! Staffords zijn snel vals te krijgen, maaar dat vind ik hartstikke dom om te doen, ze is lief naar iedereen, dus er is geen probleem
Maar goed, we leren nog eens wat bij van een wijze 20-jarige. Het ligt aan de opvoeding
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ja kind is nog maar 20 en naief en dan mag je fouten maken .Daisy@ schreef:Je zou het bijna schattig gaan vinden als je niet beter zou weten.fes/lou schreef:Schattig he, zo naief...Punzel schreef:Lili schreef: dat maakt niet uit! het ligt aan de opvoeding!! Staffords zijn snel vals te krijgen, maaar dat vind ik hartstikke dom om te doen, ze is lief naar iedereen, dus er is geen probleem
Maar goed, we leren nog eens wat bij van een wijze 20-jarige. Het ligt aan de opvoeding
De meest van jullie zullen ze ook wel hebben gemaakt.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Ok de Mevrouw is voorgesteld en er loopt al een topic over het foken,dus deze gaat op slot