Wat een lekker koppie heeft ze hè?
En wat een heerlijke fotohulpen heb je
Moderator: moderatorteam
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteBoutje schreef:Ja, 't is een heerlijke pup! En ze voelt steviger dan de rest, ze is niet echt groter of zwaarder (nou ja, 13 gram of zo), wel "compacter". En altijd eerst om te eten maar ook het rustigste tussenin.Ennath schreef:Die iemand is je zeer erkentelijk.
Wat een lekker koppie heeft ze hè?
En wat een heerlijke fotohulpen heb je
Ik ben benieuwd of ze "in het echt" ook je favorietje blijkt.
Ik vind het zo leuk, ze hebben nu al allemaal hun eigen karaktertjes. En ik weet al 90% zeker wie jankt/huilt/piept als er eentje lawaai maakt, Bella dus ook want het hangt er echt vanaf wie piept hoe snel ze gaat kijken.
Maar ik denk niet dat ik ooit nog ga fokken, die hummeltjes weg moeten doen nadien. Gelukkig mogen Nona en Franz blijven, maar de anderen zijn ook zo leuk
.
Bella is ondertussen rotverwend, ze eet heel kieskeurig, wil geen kwarteltje, geen vis, geen lam, geen kippenvleugeltje en krijgt dus steeds iets anders na een uur of 4 want zo veel pups zogen en ze is geen gram te dik na haar bevalling... ze eet wel 2 keer per dag als ik haar tijdens het zogen uit de hand kvv voer. Rotverwend dus, maar dat leren we wel terug af eens de pups gespeend zijn. Ze eet nu anderhalf keer haar normale hoeveelheid, maar het spul komt goed bij dus het zal wel genoeg zijn.
En het is zo moeilijk om plekjes te vinden waar ik echt een goed gevoel bij heb... misschien ook wel om het soort mensen dat op een wafje af komt... gisteren nog iemand af gezegd, voelde ergens niet goed en de uitlatingen na het afzeggen bevestigden dat.
Nog 3 mensen op de lijst om beter kennis mee te maken, ik hoop dat er iemand tussen zit!

Zo dan, wat een leeftijden!Ennath schreef:Overigens kreeg ik een paar weken terug het bericht dat de laatste pup van het jongste nest overleden was: hij was 21![]()
De pup die het eerste dood ging (van het eerste nest) was "maar 14,5" en werd doodgereden door een scheurende motor op een landweggetje dat "verboden voor alle verkeer" was.
De rest van de pups is dus tussen de 14,5 en 21 jaar geworden.
Border Collie, maar dus wel van voor de grote BC hausseM@rleen schreef:Ik zou de hele dag met die pups op schoot/in handen zitten![]()
Zo dan, wat een leeftijden!Ennath schreef:Overigens kreeg ik een paar weken terug het bericht dat de laatste pup van het jongste nest overleden was: hij was 21![]()
De pup die het eerste dood ging (van het eerste nest) was "maar 14,5" en werd doodgereden door een scheurende motor op een landweggetje dat "verboden voor alle verkeer" was.
De rest van de pups is dus tussen de 14,5 en 21 jaar geworden.
Wat voor ras was dat?

me to!!Erwina schreef:Fijn dat het zo goed gaat! Ik vind het wel weer tijd voor nieuwe foto's
Geweldig verhaal: ik snap je probleem volkomen.Boutje schreef:Foto's, foto's... ik heb 2 grote problemen hier mee.
1) computer is traag en loopt vaak vast (gewoon geduld hebben dus)
2) mijn fotohulpen zijn terug naar school
Dan krijg je dit soort toestanden.
Ik ben begonnen met Digna en ook meteen daarna terug gestopt, zondag ben ik EN de kinderen thuis en doen we iedereen bij goed licht.
Men neme een heel groot zitkussen en doet er een fleecke overheen, kwestie van een beetje een mooie achtergrond te hebben.
Men legge de eerste pup (Digna dus) veilig in het midden en neemt een beetje afstand om een foto te nemen.
Oeps...
Even pup terug draaien, opnieuw afstand nemen en dan snel snel een zeer matige foto nemen
Om snel terug te komen want pup tijgert vastberaden richting afgrond.
"he, je denkt toch niet dat mijn kind ongewassen op de foto mag?!?"
(lag ze eindelijk stil en goed, komt mama zich er mee bemoeien)
ok, tijd voor een poging met een ander en veiliger decor, met een verhoogd randje dus
Oogjes open, de wereld is mooi...
en aanlokkelijk...
en hier komt ze ook wel overheen!
Toen heb ik haar maar terug veilig bij de rest gelegd, volgende shoot is MET hulp!
Deze is nu mijn bureaublad achtergrond van de PCBoutje schreef:
We hebben geen huisPCValerie schreef:Doe je dat ook even op de huispc zodat man eraan kan wennen?