Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hallo allemaal.

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
KivoPetfoodNoord

Hallo allemaal.

Ongelezen bericht door KivoPetfoodNoord »

Hallo medehondenliefhebbers,

Mijn naam is Michiel Schouwenaars en ben sinds augustus 2012 mede-eigenaar van Kivo Petfood Noord, het verkooppunt van Kivo Petfood voor de provincies Drenthe, Groningen en Friesland.

Ik hoop middels het hondenforum hondenliefhebbers te kunnen adviseren op voedinggebied. Daarnaast is er op dit forum vast zo veel kennis aanwezig dat ik zelf nog een hele hoop kan leren op hondenvoergebied.

Met vriendelijke groet,

Michiel Schouwenaars
Kivo Petfood Noord
kayleigh*
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder
Aantal honden: 2

Re: Hallo allemaal.

Ongelezen bericht door kayleigh* »

Welkom.
Afbeelding
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

iets als, wij van wc-eend adviseren wc-eend?

Ik had een andere naam gekozen ;-) maar toch welkom
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Welkom :mrgreen:
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Welkom ,dit lijkt meer op een reclame bericht dan een voorstel topic
Afbeelding
Loek
Zeer actief

Ongelezen bericht door Loek »

Wat een gezeur weer :roll:
Welkom Michiel :ok:
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Kells schreef:Welkom op het forum Michiel. Op zijn zachtst gezegd denk ik dat niemand hier op jou voedingsadvies zit te wachten. Voor het ontvangen van adviezen over voeding zit je op de juiste plek!
Waarom niet soms hebben mensen weer een andere kijk op dingen en van elkaar kan je heel veel leren
Afbeelding
[A]nneloes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian shepherd
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door [A]nneloes »

Welkom Michiel!
Funny Fleece Vrolijke hondenartikelen van fleece
KivoPetfoodNoord

Grappig die reacties op mijn voorstelrondje. Dat nodigt mij op mijn beurt ook weer uit om een paar reacties te geven.

Uiteraard had ik een andere naam kunnen kiezen maar ik heb er voor gekozen om transparant te zijn zodat elk forumlid weet waar hij/zij aan toe is. Het zou niet goed voelen om op persoonlijke titel de dagelijkse ervaring die ik op hondenvoedingsgebied op doe, te delen met forumleden. Handiger dat ze gelijk weten met welk merk ik verbonden ben lijkt me. Vandaar.

Ik was het meest verbaasd over de reactie dat niemand zit te wachten op mijn voedingsadvies. Behoorlijk voorbarige conclusie vind ik. Prima als je voor jezelf spreekt maar vanwege het feit dat ik dagelijks met mensen spreek die op voedingsgebied problemen ervaren met hun hond, heb ik al wat mooie resultaten kunnen en mogen boeken. Meer bescheidenheid zou passender zijn dus in plaatst van het plaatsen van dit soort reacties.

Laatste reden om me in te schrijven op dit forum is omdat ik het advies heb gekregen van klanten die bepaalde onderwerpen hebben aangemaakt en graag willen dat ik aanhaak bij de discussie. Al met al voldoende redenen om actief deel te nemen aan dit mooie forum.

Prettige dag gewenst aan alle mensen die gereageerd hebben.
Rosita Compagner
Zeer actief
Contacteer:

Goeie instelling, Michiel............. daarmee kom je er wel. Bedenk je wel dat een forum een vrij snel medium is? Eens in de tien dagen reageren is wel wat traag.

KivoPetfoodNoord schreef:Grappig die reacties op mijn voorstelrondje. Dat nodigt mij op mijn beurt ook weer uit om een paar reacties te geven.

Uiteraard had ik een andere naam kunnen kiezen maar ik heb er voor gekozen om transparant te zijn zodat elk forumlid weet waar hij/zij aan toe is. Het zou niet goed voelen om op persoonlijke titel de dagelijkse ervaring die ik op hondenvoedingsgebied op doe, te delen met forumleden. Handiger dat ze gelijk weten met welk merk ik verbonden ben lijkt me. Vandaar.

Ik was het meest verbaasd over de reactie dat niemand zit te wachten op mijn voedingsadvies. Behoorlijk voorbarige conclusie vind ik. Prima als je voor jezelf spreekt maar vanwege het feit dat ik dagelijks met mensen spreek die op voedingsgebied problemen ervaren met hun hond, heb ik al wat mooie resultaten kunnen en mogen boeken. Meer bescheidenheid zou passender zijn dus in plaatst van het plaatsen van dit soort reacties.

Laatste reden om me in te schrijven op dit forum is omdat ik het advies heb gekregen van klanten die bepaalde onderwerpen hebben aangemaakt en graag willen dat ik aanhaak bij de discussie. Al met al voldoende redenen om actief deel te nemen aan dit mooie forum.

Prettige dag gewenst aan alle mensen die gereageerd hebben.
Rosita Compagner
Zeer actief
Contacteer:

KivoPetfoodNoord schreef:Hallo medehondenliefhebbers,

Mijn naam is Michiel Schouwenaars en ben sinds augustus 2012 mede-eigenaar van Kivo Petfood Noord, het verkooppunt van Kivo Petfood voor de provincies Drenthe, Groningen en Friesland.

Ik hoop middels het hondenforum hondenliefhebbers te kunnen adviseren op voedinggebied. Daarnaast is er op dit forum vast zo veel kennis aanwezig dat ik zelf nog een hele hoop kan leren op hondenvoergebied.

Met vriendelijke groet,

Michiel Schouwenaars
Kivo Petfood Noord
KivoPetfoodNoord

Goede tip Rosita,

Ik ben nog lerende op dit forum. Ik weet niet hoe ik kan zien dat er nieuwe reacties zijn op een onderwerp dat ik gestart heb. Zijn de dingen die binnenkomen bij berichten 1 op 1 berichten van mensen? Enig idee hoe ik kan zien dat mensen gereageerd hebben op een onderwerp dat ik gepost heb?

Groeten Michiel.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

KivoPetfoodNoord schreef:Goede tip Rosita,

Ik ben nog lerende op dit forum. Ik weet niet hoe ik kan zien dat er nieuwe reacties zijn op een onderwerp dat ik gestart heb. Zijn de dingen die binnenkomen bij berichten 1 op 1 berichten van mensen? Enig idee hoe ik kan zien dat mensen gereageerd hebben op een onderwerp dat ik gepost heb?

Groeten Michiel.
je kunt je op een onderwerp abonneren, dat staat links boven het eerste bericht van een topic.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”