Ik ben 25 jaar en woon samen met mijn a.s. man en 2 heerlijke kids in het mooie Noorwegen.
Van november 2011 tot april 2012 ben ik het trotste baasje geweest van een prachtige kruising border collie x epagneul breton. Wegens omstandigheden was ik genoodzaakt om een nieuwe familie voor hem te vinden.
11 augustus hebben wij herplaatser Billy opgehaald, een chinese crested hairy hairless. Billy is niet raszuiver, dat is wel duidelijk met zijn 8 kilo. Zijn moeder werd omschreven als een robuuste maar raszuivere CC. Billy is een fantastisch hond, de beste vriend van de kids en gewoon heel makkelijk en knuffelig in de omgang.
Omdat ik tijdens het inlezen over dit ras veelal las dat deze hondjes het liefste samen zijn met een rasgenootje had ik besloten dat over een jaar er een hondje bij zou komen. Het liefste een reu pup, omdat dit naar mijn idee het meest ideaal zal zijn. Maar, over 3 weken haal ik Noa op! Het oriënteren op kennels liep ineens een beetje anders. Twijfel alom omdat we Billy nog maar net hebben, maar hij heeft echt zn plekje hier gevonden, dus ik durf het aan