Zoals ik al in mijn voorsteltopic schreef, was ik van plan om honden te gaan opvangen van Stichting ACE.
Afgelopen vrijdagochtend kreeg ik een telefoontje. Een van de vrijwilligers ging stoppen met het opvangen,
en zocht acuut een plekje voor Hector. Dit omdat zij zelf kleine hondjes had waarmee hij absoluut niet samen ging.
Nou is het wel zo dat ik geen grote woning heb, en Hector een grote hond is. Dat heb ik ook tegen haar gezegd,
maar ze zei dat ik de enige was die geen andere hondjes had en dat dat voor hem echt heel belangrijk was.
Dus na heel even nadenken heb ik besloten om het maar gewoon te doen. Dus sinds vrijdagavond is Hector hier bij mij
Hij is nu 7 maanden oud. Wat ik weet over hem is dat toen hij een week of 5 was, hij uit een auto is gegooid in Spanje.
Zo is hij bij de stichting terecht gekomen.
Ik heb het gevoel dat het redelijk goed gaat. Ik vind het allemaal nog best wel spannend, want het is mijn eerste opvanghond, mijn eerste pup, én gelijk mijn eerste grote hond.
Hij is echt ontzettend lief!
Ik heb alleen een paar vraagjes:
- Tot nu toe ben ik pas 1 keer weggeweest, dat was 2 minuten naar de schuur. Ik heb hem toen in de bench gedaan.
Hij begon toen onwijs te piepen en te janken. Toen ik terug kwam en hem uit de bench liet, begon hij gelijk te plassen.
Hebben jullie misschien tips over hoe ik hier het beste mee om kan gaan? Ik zal toch een keer boodschappen moeten doen...
- Ik heb ook 2 ratjes, en die vind hij erg leuk. Ze hebben hem al een keer in zijn neus gebeten, maar dat maakt het voor hem
alleen maar interessanter. Ik straf het wel steeds af als hij voor de kooi gaat staan, maar dit werkt niet echt heb ik het gevoel.
Nou ik had nog een vraag maar die ben ik even vergeten, haha.
Hier nog wat foto's van hem:

Ik ben benieuwd wat jullie van hem vinden