De kaassalade moest ik proeven totdat hij fijn op smaak was. De roomkaas-hapjes moest ik mooi afsnijden, en dat gaf veel afval. O, en de mosterd-dille saus moest ik natuurlijk ook goed proeven. Ook mèt een kaasdipJeannettebo schreef:Je hebt gesnoept van de kaas van morgenik ben braaf overal afgebleven en het zelfs uit de tanden van Lay kunnen redden
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stinkwandeling met veel kaas 30-9
Moderator: moderatorteam
-
Marion.
Re: Stinkwandeling met veel kaas 30-9
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Tssss

Ik denk dat ik de pesto/pijnboompitten kaas alvast in blokjes moet snijden, schuine vlakken kunnen uiteraard niet
Ik denk dat ik de pesto/pijnboompitten kaas alvast in blokjes moet snijden, schuine vlakken kunnen uiteraard niet

-
Asta
ik heb kaas... en ik vind het vies
dus bij mij gaat braaf alles mee 
-
Marion.
Ja, daar! Ik denk dat jij ook binnendoor komt. Dan moet je dus nadat je onder de snelweg gegaan bent, links de parkeerplaats op. ZandenPLAS, niet ZandenBOS. Ik weet niet of het nu ook nog 2 euro parkeergeld is. Heb je mijn 06 opgeslagen?
-
Marion.
En dat heb je toch niet weggegooidJeannettebo schreef:Tssss![]()
Ik vind schuine vlakken prima hoor
- Jeannettebo
- Zeer actief
Nee, dat ga ik zo snijden, stukje voor Jeannette, stukje voor morgen,stukje voor Jeannette stukje voor morgen 

-
Marion.
Groot gelijkJeannettebo schreef:Nee, dat ga ik zo snijden, stukje voor Jeannette, stukje voor morgen,stukje voor Jeannette stukje voor morgen
-
Marion.
Jeannette, weet jij nog waar we afspraken met DDD-dag? Daar was geen 2 euro parkeergeld toch?
- Jeannettebo
- Zeer actief
Volgens mij niet, was gewoon een parkeerplaats in het bosMarion. schreef:Jeannette, weet jij nog waar we afspraken met DDD-dag? Daar was geen 2 euro parkeergeld toch?

- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Leuk MJ!MJ schreef:Heb er echt zin ! Leuk !Marion. schreef:Haha, het is ècht een verrassing wie er morgen allemaal gaat komen! Leuk, leuk, leukMJ schreef:Pb .....je hebt pb !![]()
![]()
![]()
En dan is Sam ook niet de kleinste kruimel!
-
Marion.
En van jullie uit gezien, vanaf de afslag net links/links toch? Als we doorliepen kwamen we aan het eindje van de plas.Jeannettebo schreef:Volgens mij niet, was gewoon een parkeerplaats in het bosMarion. schreef:Jeannette, weet jij nog waar we afspraken met DDD-dag? Daar was geen 2 euro parkeergeld toch?
- Jeannettebo
- Zeer actief
Jup, ik dacht afslag nunspeet, bovenaan links eerste links idd
A28 toch?
A28 toch?

-
Marion.
Ahhhh, ik ben zo benieuwd naar Sam! Misschien neem ik toch wel de meiden mee. Pieter denkt dat het veilig is, maar ik heb er zelf de hele week niet mee gelopen. En het feit dat hij zegt dat Saar nog wel "erg speels" is, lijkt het me geen goed ideeRami schreef:Leuk MJ!MJ schreef:Heb er echt zin ! Leuk !Marion. schreef:Haha, het is ècht een verrassing wie er morgen allemaal gaat komen! Leuk, leuk, leukMJ schreef:Pb .....je hebt pb !![]()
![]()
![]()
En dan is Sam ook niet de kleinste kruimel!
-
Marion.
Yep.Jeannettebo schreef:Jup, ik dacht afslag nunspeet, bovenaan links eerste links idd
A28 toch?
- Jeannettebo
- Zeer actief
Dan hoef ik mn tom tom niet per se aan te zetten, a12-a28-afslag nunspeet, links links klaar

-
Asta
1ding...ik kan geen kaartlezen
ik heb volgens mij echt vreemde kaasjes meegenomen kreeg al een sms wtf voor schimmel heb jij gekocht
ik heb volgens mij echt vreemde kaasjes meegenomen kreeg al een sms wtf voor schimmel heb jij gekocht
-
Marion.
Ja, klaar. Voor de mensen die uit het oosten komen (Lieke, MJ!) is het ietsje lastiger. Gewoon op de A50 de afslag Epe/Nunspeet nemen en een heel eind een prachtig provinciale weg rijden. 60!Jeannettebo schreef:Dan hoef ik mn tom tom niet per se aan te zetten, a12-a28-afslag nunspeet, links links klaar
Als je onder de A28 rijdt dan is het gelijk links ongeveer.
- Jeannettebo
- Zeer actief
Dat hoeft ook niet, het is snelweg, snelweg, afslag nunspeet, staat op de borden, heb ik geen navigator voor nodig, ook niet om daarna twee keer links te gaanAsta schreef:1ding...ik kan geen kaartlezen![]()

-
Marion.
Gruyere is zalig! En die pesto-kaas is volgens mij ook heerlijk. Laat ons die schimmel maar eten. Wil jij een roomkaas/cervelaat hapje?Asta schreef:ik heb volgens mij echt vreemde kaasjes meegenomen kreeg al een sms wtf voor schimmel heb jij gekocht
-
wanneske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse bulldog, chinese naakthond en shih- tzu
- Aantal honden: 5
veel plezier morgen en veel en lekker eten
en vergeet vooral de foto"s niet
en vergeet vooral de foto"s niet
- Jeannettebo
- Zeer actief
Volgens mij ga je over de snelweg heen....Marion. schreef:Ja, klaar. Voor de mensen die uit het oosten komen (Lieke, MJ!) is het ietsje lastiger. Gewoon op de A50 de afslag Epe/Nunspeet nemen en een heel eind een prachtig provinciale weg rijden. 60!Jeannettebo schreef:Dan hoef ik mn tom tom niet per se aan te zetten, a12-a28-afslag nunspeet, links links klaar
Als je onder de A28 rijdt dan is het gelijk links ongeveer.

-
Asta
phewJeannettebo schreef:Dat hoeft ook niet, het is snelweg, snelweg, afslag nunspeet, staat op de borden, heb ik geen navigator voor nodig, ook niet om daarna twee keer links te gaanAsta schreef:1ding...ik kan geen kaartlezen![]()
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Haha, 18 pagina's over een wandeling.
T lijkt bijna t bbq topic.
T lijkt bijna t bbq topic.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Ik snap het wel hoor. Er zijn tenslotte reuen met ballen bij!Marion. schreef: Ahhhh, ik ben zo benieuwd naar Sam! Misschien neem ik toch wel de meiden mee. Pieter denkt dat het veilig is, maar ik heb er zelf de hele week niet mee gelopen. En het feit dat hij zegt dat Saar nog wel "erg speels" is, lijkt het me geen goed idee
Maar ik vind het wel jammer!
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Ja baal ook, maar gezondheid van Cujo gaat even voorRami schreef:Lees nu pas dat je niet kunt.Demi schreef:Nou het lijkt er wel opMarion. schreef:Jammer Allison!Demi schreef:Ik ga niet mee ivm Cujo. Er is niemand die 2 uur op Cujo kan letten (Michael is 2 uur weg) en ze mag nu echt niet alleen ivm het likken. Dus kan ik niet weg
(er rust een vloek op de Gruyere, volgens mij)
, denk dat niemand het nu meer durft mee te nemen
Jammer!
En ik had zo zin in kaas
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- *tweety*
- Zeer actief
Yvar zal niet zomaar op Saar duiken, volgens mij weet de sukkel niet eens hoe het moet. (tenminste dat hopen we dan maar he) 
Het is mooi weer en ik heb er zin in

Het is mooi weer en ik heb er zin in
Laatst gewijzigd door *tweety* op 30 sep 2012 08:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Heb ik !Marion. schreef:Ja, daar! Ik denk dat jij ook binnendoor komt. Dan moet je dus nadat je onder de snelweg gegaan bent, links de parkeerplaats op. ZandenPLAS, niet ZandenBOS. Ik weet niet of het nu ook nog 2 euro parkeergeld is. Heb je mijn 06 opgeslagen?
Ik denk dat mijn tomtom me over de snelweg gooit...als jullie de honden even goed laten blaffen hoor ik wel welke afslag ik moet hebben naar de parkeerplaats.
- rakker2000
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x boerenfox
parson russell terrier
boerenfox - Locatie: gelderland
tot strax.
zal zo eerst is ff de broodjes gaan halen.
zal zo eerst is ff de broodjes gaan halen.
Zolang mensen denken dat honden geen gevoel hebben,
moeten honden het gevoel hebben, dat mensen niet kunnen denken.
moeten honden het gevoel hebben, dat mensen niet kunnen denken.