Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Astro moest zich natuurlijk weer eens met het klussen bemoeien en heeft nu een veeg grijze verf op zijn oor
handig met dortmund in het vizier maar goed , hoe haal ik dat nu uit zijn vacht?
het is verf op terpentine basis, maar het lijkt me niet handig om terpetine op zijn oren te smeren
iemand tips?
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
met boter. klinkt misschien raar, maar boter is vet en verf op terpentinebasis reageert ook op vet.
ook als je dus zelf die verf op de handen hebt en je krijgt het er niet af: boter
Boter misschien? Als ik geverfd heb, zitten mijn handen er altijd onder. Dan pak ik een lepeltje boter (gewoon smeermargerine) en dat laat ik even intrekken. Daarna kan ik het meeste er met een borsteltje zo af halen. Ik geloofde deze tip eerst ook niet toen ik hem op het internet gevonden had, maar hij werkt bij mij dus wel.
maar ik ga die boter eens proberen ( astro heeft straks dus letterlijk boter op zijn hoofd )
wel even de andere honden weghouden, anders is de boter er weer af voor het heeft in kunnen trekken
thanks allen
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Heb ook vrij vaak terpentine gebruikt om verf uit vachten te krijgen en dan ook nog volle lange vachten en geen 1 hond is daar ziek van geworden of dood aan gegaan.
Mijn puppy heeft ook meerdere malen verf in zijn vacht gehad. Heb het met een schuursponsje eraf gekregen. Een keer had hij een beetje op zijn bek en ik was bang dat het er nooit af zou gaan, maar na een dag was het al weggesleten.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Slijt vanzelf,de mijne heeft een dikke week met een knalblauwe poot gelopen.
Maar met dortmund in het vizier neem ik aan dat je ergens heen moet...Afwasmiddel?
of een beetje van dat "garage"zeep? { geen idee hoe dat heet van dat automonteurzeep zeg maar}